پیشه ام عکاسی‌ست :))

*Channel*

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ب.ظ

سلام.

خیلی وقت بود تو فکر یه کانال بودم که هی یادم میرفت و یا نمی شد.

دیگه الان سفت و سخت افتادم دنبالش و اوکی کردم.

نمیخوایم زیاد باشیم کم باشیم ولی با هم باشیم.

همین الان می تونم صد هزار تا عکس پست کنم :)) مطمئنم می ترکونیم!

هر چی کانال مرتبط هم دیدین فراموش کنین چون قرار هس یه جو دیگه رو تجربه کنید.

ادامه توضیحات تو (بوکه) عضو جدید خانواده مجازی من.

خیلی خوشحال میشم تشریف بیارین

آی دی کانال: Grayless@ لمس کنید

  • محمد

نظرات (۶)

ما که اومدیم، خیلیم خوش اومدیم D: 
فقط چیزه، شیرینی‌تی چیزی نمیدین واس افتتاحش؟ :دی
و اینکه به شدت منتظر عکساتون هستم ^__^
پاسخ:
قطعا خیلی خوش اومدین 😁
شیرنی هم میدیم ایشالا به زودی :)))
  • کنت مونت کریستو
  • حتما.عکسهای چشم نواز شما همیشه مورد استقبال ما خواهد بود!
    پاسخ:
    لطف شما به من انگیزه میده زیااااد..
    سپاس.
  • آسـوکـآ آآ
  • کدوم فی.ل.تر شک.ن کار می کنه بتونیم بیایم آخه :(
    پاسخ:
    برای اندروید دوستان snapp vpn رو توصیه میکنن برای ویندوز لنترن میگن خوبه!
    به به :) 
    پاسخ:
    ^__^
    می‌خواستم وجه نام‌گذاری رو بپرسم که دیدم تو کانال گفتین. 
    مبارک و مانا باشه «بوکه» :)
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون از حضورتون
    سپاس از شما.
    :))
    عشق است عکاسی ^_^
    پاسخ:
    و دیگر هیچ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">