پیشه ام عکاسی‌ست :))

..۶۹۱

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۳۴ ق.ظ

به گفته ی حضار وقتی بیدار شدم که استاد برای بار چهارم بالا سرم داشت اسممو صدا میزد، بیدار که شدم استاد تا چشمامو دید گفت بخواب بخواب :))

خلاصه ی چهار سال دانشگاه من همین عکسه :))

میتونم بگم بهترین حس دنیا رو داشتم که اینجوری توسط یه عکاس خبره شکار شدم، یه ربع بعد همین بود که دو ساعت مداوم بارون بارید و من بطوری که خیس نمیشدم کل دو ساعتشو لذت بردم ازش.

کلا این روزا حالم خوبه! خیلی احساس میکنم دلیلش همین بارونه که یه هفته ای صب تا شب بارید.

لذت ببریم از اردیبهشت!

  • محمد

نظرات (۷)

چه دوران فعال و پرباری رو پشت سر گذاشتین :دی
پاسخ:
بله انصافا انرژی زیادی ازم گرفت :)))
اینجا هم صبح ها
بوی خاک و گل میپیچه و صدای بارون
پاسخ:
اینا عناصر بهشتن :) (چشم قلبی)
عکس دومی چه قشنگ شده((:
پاسخ:
مرسی لطف داری :)
دلم باز شد :)
همه ی عکسا خیلی با احساس و زیبان ...
پاسخ:
مرسی شما لطف دارین!
  • کنت مونت کریستو
  • همش که شکارت میکنن:))
    پاسخ:
    منم همش شکار میکنم :))
    ویژگی جمع دوربین به دست ها اینه.
    بی نظیرید
    پاسخ:
    سپاس
    چه خوبه :))))
    پاسخ:
    سپاس از لطف شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">