پیشه ام عکاسی‌ست :))

..689

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ب.ظ

یکم متفاوت تر،

نمی دونم چقد در مورد سبک های عکاسی مخصوصا سبکی که من ازش پیروی میکنم رو آشنا هستین! احتمالا تو اینستا پیج های عکاسی دیدین که نوشتن مینیمالیست یا از اینجور کلمات، درباره عکاسی به سبک مینیمال مطالب خیلی زیادی تو گوگل می تونین بخونین و من هم شدیدا شما رو تشویق میکنم به اینکار، اما به بیان ساده عکس مینیمالی به عکس گفته می شه که بسیار منظم و آرام و با یک سوژه ی واضح که جلب توجه می کنه گفته میشه.

اخیرا زدم تو کار عکس بکگراند گوشی و خودم خیلی دوس دارم این شکلی عکس گرفتن رو، یکم احساس پیشرفت میکنم نسبت به دو سه سال پیش و این واقعا ارزشمنده و کلی اعتماد به نفس می ده!

نمیدونم چرا عکاسی تو ایران واقعا داره می ره به سمت تباهی! خیلی رک عرض کنم اگه چند تا دختر خشگل نبودن کلا خیلیا نمیتونستن عکس بگیرن و صبح تا شب با پیج های چتدین هزار فالوریی به خودشون افتخار کنن، ما به اینا فتوگراف نمیگیم داف گراف میگیم.

الانم ماشالا پر شده هر کی تو بیوی اینستاش میزنه فتو گرافر!!!!

من با عکاسی از گل خیلی خوشحال و خوب میشم، واقعا خیلی خیلی علاقه دارم به این نوع عکس و عکاسی، دوستام همیشه میگن دلیل خوب بودن عکسات اینن که همیشه سوژه هات خوبن و این هنر تو نیس منم هیچ ادعایی به هنرمندی ندارم انصافا ولی این جواب که این سوژه ها رو شمام میبینین ساده از کنارشون رد میشین و فکر نمیکنین که این میتونه یه عکس خوب باشه ولی من به هر چی نگاه میکنم اولین سوالی که به ذهنم میرسه اینه آیا این میتونه عکس قشنگی بشه یا نه؟

کاکتوسام :))) اینا رو هدیه گرفتم و تو خوابگاه با هم زندگی میکنیم، کاکتوس خیلی حس خوبی به من میده، من از کاکتوس یاد میگیرم چجوری زندگی کنم!

تصمیم گرفتم زیاد سخت نگیرم یعنی دیگه ذاتا خیلی چیزا اهمیتشون رو برام از دست دادن، دیگه من اون آدم چهار سال پیش نیستم و هم خودم خیلی عوض شدم هم خیلی چیزا برام عوض شدن همیشه دارم درس میگیرم و واقعا خسته شدم از درس گرفتن!! خیلی زیاد تاوان دادم و احساس میکنم دیگه باید یه جور دیگه باشم، احساس لزوم تحول!


دم عید چقدر به فکر نیازمندا هستیم؟

  • محمد

نظرات (۱۲)

  • سید مقدام حیدری
  • سلام 
    عکسای قشنگی بود دمت گرم

    پاسخ:
    سلام
    فدای شما سید :))
  • کنت مونت کریستو
  • معلومه.شما عوض میشین.ما ها عوض میشیم؛همه عوض میشن.
    پاسخ:
    و مهم چجوری عوض شدنه
    عکساتون خیلی خوب بود، خصوصا عکسهای اولی:)
    کاکتوس جدیدتون هم‌مبارک:)
    پاسخ:
    لطف دارین مرسی
    خیلی ممنون ناقابله:))
    عکسا خیلی قشنگن
    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • واقعا فوق العاده هستن
    پاسخ:
    سپاس از شما
    خیلی دل انگیز و یه طورایی روح بخش بودن ^^ 
    حق باتوعه بدون چند تا خانوم اینگار اصلا نمیتونن عکسی بگیرن!
    با کاکتوسا زندگی میکنم^~^ خیلی دوستشون دارم...
    امیدوارم که سال پیش رو بهتر از هرسالی باشه و کلی اتفاق خوب برات بیوفته :))
    پاسخ:
    نقطه مشترک: زندگی با کاکتوس :))) عالیه!
    وای وای چقد کاکتوساتون دلبرن (ایموجی دوتا چشم قلب قلبی)
    +میدونین ،من فک میکنم تغییر اینجوری نیست که آدم تصمیم بگیره میخوام تغییر کنم و مثلا نسبت به فردی یا مسئله ای از امروز بی تفاوت باشم و اینجوری هم بشه،اینقد ریز ریز تغیبر میکنه آدم  ،یهو به خودت میای میبینی چقد یه سری چیزا بی اهمیت شده یا برعکس. حالا اینکه آدم خودشو بعده این تغییرات دوس داشته باشه یا نه بستگی به اون فضا و شرایطی داره که توش قرار گرفتیم .و اینکه یه بخشی از این  آروم عوض شدنه ناگزیره ،خب خیلی چیزا دست آدم نیست،ولی یه بخشی ش چرا.
    پاسخ:
    شدیدا موافقم
    لااقل برای من کاملا همین شکلی بوده
    سپاس حوصله ای ک گذاشتین :))) (گل)
    این عکسا خیلی دلبری میکنن :)
    با اجازه عکس دومو میذارم صفحه  گوشی :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون راحت باشین کپی آزاده اینجا.
    چه عکسایی
    چه رنگایی
    خیلی زیباست . . .
    پاسخ:
    خیلی ممنون 
    چشماتون زیبا میبینه!
    عکاسی*__*
    پاسخ:
    عکاس؟
    جان؟!!
    پاسخ:
     پرسیدم شما هم عکاسین؟
    عکاس نیستم
    عکاسی میکنم:))
    پاسخ:
    چه خوب. منم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">