پیشه ام عکاسی‌ست :))

..684

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ


ببینید چی گرفتم :)) دم غروب بدون هیچگونه ویرایش!

هوا انقد خوب بود که فقط میخواستم عکس بگیرم قدم بزنم.

دلیل اینکه عکسا کیفیتشون یکم پایینه اینه که برا اینکه مجبور نشین بخاطر دو تا عکس ۱۰ مگ از حجمتون رو مصرف کنید کیفیتشو کم میکنم.

روز دانشجو و پیش تر روز حسابدار رو گرامی می داریم، امیدوارم بتونیم معنی روز دانشجو رو که در فریاد آزاد خواهی و بیداری جامعه خلاصه میشه رو درک کنیم و بتونیم در حد یه دانشجوی واقعی ضمن حفظ ارزشهای انسانی در حد و اندازه ی خودمون و جامعه به مطالبه گری بپردازیم!


گفت بعد ۴ سال دانشجو بودن کدوم تجربت رو برا من که ترم یک ام در اختیارم میذاری؟

گفتم: ۴ ترم احساساتی نشو. اصلا احساستی نشو. پر درآوردم و پرواز کردم :)))))

  • محمد

نظرات (۵)

خیلی قشنگن مخصوصا اون قلبه :))
پاسخ:
مرسی لطف دارین:))
  • ماهی قرمز
  • عکسهای مثله همیشه عالی :)

    روزتون مبارک :)موفق باشید :)
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون
    :)
  • ماهی قرمز
  • اگر دوست داشته باشید میخوام به یه چالش دعوتتون کنم خودم هم شرکت کردم و یه تعدادی هم باید دعوت کنیم 
    13 دلیل برای زندگی بنویسید و لینک پست رو  به وب زیر بفرستید :)


    ممنون :)
    پاسخ:
    سلام سر فرصت حتما.
    خیلی هم عالی:)
    پاسخ:
    خیلی هم ممنون! :)
    چقد قشنگه .. با چه دوربینیه؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">