پیشه ام عکاسی‌ست :))

..678

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

شروع محرم من همیشه این شکلیه که اولش یه سری عذاب وجدان دورمو میگیرن و با خودم فکر میکنم من چقدر نسبت به پارسال و عقب تر بار گناهام سنگین تر شده و بعدش سعی میکنم حداقل این ده 15 روز رو سعی کنم چه از لحاظ لسانی و بصری و فلان دچار گناه نشم به خاطر احترام این ماه عزیز! و طبق معمول هم بعد تموم شدن و رفتن اون جو حاکم همون آدم سابق.

به آدمایی که در طول یک روز رنگ عوض میکنن خیلی تعجب میکنم، آدمهایی که هیچجوره نمیتونن تو روزای عادی خودشون رو زینبنده دستگاه امام حسین بکنن و از اول تا آخر محرم از این دستگاه دست بردار نیستن من به خیلی از این آدما امیدوارانه نگاه میکنم و میگم این از لطف امام حسینه مگر نه که اینا ریا کار نیستن!

بگذریم.


می رسیم به پاییز و عاشقونه هاش به فصل ناب عکاسی.

همین که ساعت پنجِ بعد از ظهر هوا تاریک می‌شه و سوزِ غروبِ زمستون می‌ره توو استخونت، کافیه واسه خوشحالیِ شیش ماهِ دومِ سال؛ تا مُحصلی حالِت از یکِ مهر بهم می‌خوره؛ ولی وقتی عاشق می‌شی می‌فهمی که فقط پاییز می‌تونه باعث بشه دست‌شو محکم‌تر بگیری و از سرما دست‌شو بذاره توو جیبِ کاپشنِ تو؛ که دستاش‌و ها کنی گرم شه و سرانگشتاشو مراقب باشی یخ نزنه. پاییز خودش خیلی قشنگ‌تر از شعرایی‌ه که واسش گفتن.. وقتی دستت میره ساعت‌و عقب بکشی نمی‌دونی قراره چه اتفاقایی واست بیفته؛ شاید موعدِ رو در رویی با هم‌زادت، مهر و آبان و آذر باشه؛

صبح که از خواب پا میشی بعدِ مسواک لرز می‌کنی و میری سراغ کولر واسه خاموش کردنش؛ این اولین نشونه‌ی پاییزه.. امشب که پاییز آمد دیگر حسابِ فصل‌های نبودن‌اش از دستم در خواهد رفت. بیچاره ساعتی که در حسرتِ دست‌های او افتاد شکست؛ عقب هم نکشید..

  • محمد

نظرات (۵)

فکر میکنم خاصیت ماه رمضان و محرم تاحدود زیادی شبیه همه!باعث میشه زیادتر و دقیقتر ب خودمون فکر کنیم و اصلاحیه بفرشتیم واسه مغزمون  :)

+واقعا پاییز از بهترین هاست!برای عاشقی..
و غروباش گریبان گیر ترینِ غروب ها
خظ اخر👌
پاسخ:
پاییز خیلی خوبه ولی باگی که من دارم مربوط به حساسیت بیش از حدمه تو این فصل. اول و آخر پاییز با سرماخوردگی زندگی میکنم.
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • از پاییز فقط رنگش رو دوست دارم!
    پاسخ:
    من از پاییز فقط طولانی بودن شبش رو دوست دارم و لا غیر.
    خدا قوت و خسته نباشید.


    پاسخ:
    خیلی ممنون
    پاییز فصل عکاسی !
    به به ... آی کنت ویت که صبحا بارون بیاد و منم دستکش به دست، با وجود اینکه سر انگشتام حسشونو از دست دادن، دوربین دستم بگیرم و مدام از هر چیز بی ربط و با ربطی عکس بگیرم .... !!! واهاهااااای !
    پاسخ:
    عکاسی تو پاییز فقط اونجاش که عکسو به بهترین شکل میگیری نگاش میکنی میگی نه خوب نیس واقعیش خیلی بهتره پس میشه بهتر تر گرفت و دوباره با وسواس ادامه میدی.
    من فقط تو پاییز میرم تو فاز عکس عاشقانه مورد داشتیم داشتم از خاستگاری یه مورچه از مورچه ی دیگری رو یه ساعت عکاسی میکردم.
    خواستگاری مورچه :)) ینی واقعا ایول دارین :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">