پیشه ام عکاسی‌ست :))

..676

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ق.ظ

معنای واضح مصرع پایان شب سیه سپید است..

مگه میشه گلی که اینهمه چیز بهم یاد میده رو دوست نداشته باشم؟

بلاخره بعد سه سال کاکتوس عزیزم گل داد به این با شکوهی!

هی میشینم پیش اونیکی کاکتوسا باشون حرف میزنم میگم نصف شما بودا!!! شما زود تر از ایشون اومدین خونه ولی نتونستین تا حالا گل بدین!! یه حرکتی بزنین لعنتیا داره پاییز میشه.

هی قربون صدقه اینم میرم.

عکس دومی رو وقتی داشتم که میگرفتم کامل پخش بودم رو زمین قشنگ از ذوقم خوابیده بودم که بگیرمش.

نکته1: عکسا تو کیفیت و سایز اصلی نزدیک 10 مگابایت بودن که برای گذاشت به اینجا مجبور شدم از سایز و کیفیتش ده برابر کم کنم.

نکته2: عکسا رو ترجیحا تو سایز بزرگ تر یا همون واقعی باز کنید.

نکته3: چشم نزنید.

نکته4: حتما به کاکتوس فروشی شهر مراجعه و یک عدد کاکتوس برای زندگی خود تعبیه کنید.

نکته5: ناامید نباشید.

توجه: کاکتوس فقط یه گل نیست؛ کاکتوس یه نوع سبک زندگیه!

پ.ن: یه اتفاقی بسیار بسیار دوست داشتینی برام میافته همین زودیا!

  • محمد

نظرات (۱۲)

چه جذاب ^_^ تا حالا گل کاکتوس ندیده بودم ! 
پاسخ:
خیلی جذاب تر
چقدر خوشکله ماشالا:) منم ندیده بودم کاکتوس گل بده، عجیبه یه گیاه این شکلی یه گل به این زیبایی بده:))
یاعلی
پاسخ:
کاکتوس یه گل رویاییه! و در عین حال یه مرد با احساس.. :))
  • خانومِ حدیث :)
  • چه خوشگلـــــــه   :)  [آیکون چشم قلبی]
    ماشالله  :))))
    توجه رو ب شدت قبولش دارم!
    اتفاقای دوست داشتنیتون زیاد و مستدام باد  :)
    پاسخ:
    خیلی خوشگله خدایی!
    مرسی همچنین برای شما!
  • تنهای تنهای تنها
  • ادامه نکته 5 بنویس« یه روزی خواهید مرد و یه روز خلاص میشید»
    میشه بگی چیکار کنم که کوه مشکلاتم فراموشم بشه و بگم نا امید نباش؟
    میشه بگی چرا انقدر فکر میکنم بدبختم!؟
    چرا انقدر مشکل دارم؟
    خوبه که برای شما اتفاقای خوب می افته
    ما برامون هر روز یه مشکل پیش نیاد جشن باید بگیریم
    از زندگیت خسته باشی و نتونی تمومش کنی
    این سخته....
    برات قل هو الله خوندم چشم نخوری
    مثل من بدبخت نشی
    برای خودت و گلت
    پاسخ:
    مردن خلاص شدن هست؟
    من خودم انقد زیر فشار صد جور مشکلم که آدمو از پا در میارن.
    همیشه از مشکلات گله کردم مخصوصا این اواخر خیلی زیاد ولی همیشه به روزای خوب امیدوار بودم.
    ولی من با بهانه های کوچیک خوشحالی میکنم مثل همین گل دادن کاکتوس که کم مونده براش جشن بگیرم!
    اتفاق خوب میافته برا من چند وقت دیگه برا شما یه مدت دیگه فقط نا امید نباش.
    روزای خوب رو برات آرزو دارم.
    خدا حفظش کنه بچه قرمزتونو:)

    یه اتفاق خوب همین حوالیه!
    پاسخ:
    خیلی ممنون خانومه جیم!
    خیلی نزدیک...
    خدا زیادشون کنه! :)
    واقعا باشکوهه! مخصوصا تو عکس دومی.
     الآن این گُله تا کِی مهمون ایشونه؟

    +مرد با احساس که تو نظرات گفتین هم جالب بود.


    پاسخ:
    اتفاقا زیاد کرده! امروز اون دو تا غنچه ی دیگه هم باز کردن.
    این گل چند روزی مهمون هست تا بخشکه و بیافته.

  • کنت دراکولا
  • منم تاحالا گل کاکتوس ندیده بودم!:))
    چقدر خوب از گلها مراقبت میکنید!
    پاسخ:
    گل ها بخشی از من و زندگیم ان نمیشه مراقبت نکنم!
    خیلی خوشگلهههه :)))
    من کاکتوس زیاد دارم به وقتش ازشون عکس میگیرم تو وبم میذارم :)
    پارسال یکی شون گل داد البته گل کاکتوس من صورتی بود :)
    پاسخ:
    من خیلی مشتاق دیدن کاکتوس های شما هستم..
    چه بابای خوبی :'))
    پاسخ:
    خوبی از بچه هاست ;-)))
  • سایت تفریحی چفچفک
  • مگر دیر گل میده
    پاسخ:
    در حد ندادن دیر گل میده باید کلی مراقبت کنی و نازشو بکشی.
    بسیارزیبااااااااا
    پاسخ:
    خیلی ممنون!
  • کنت دراکولا
  • من یه کاکتوس خریدم.داره خشک میشه:( 

    پاسخ:
    عکس با توضیحات اینکه کی گرفتین و فلان بفرستین نذاریم خشک بشه طفلی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">