پیشه ام عکاسی‌ست :))

..675

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

سن ام که کم بود!

وقتی بزرگ ترا با هزار آه و افسوس می گفتن کاش منم همسن تو بودم یا کاش منم الان بچه بودم، اصلا نمی تونستم درکشون کنم، خواستشون تو ذهنم نمی گنجید!

آخه بچگی چی داشت که اینجوری حرف میزدن؟ زندگی تو دنیای پر از سوال و واهمه از همه چیز یه دنیا پر از نتوانستن مگه افسوس هم داره؟

پسری که تا سن 17 و 18 سالگیش نسبتا لوس بار اومده خیلی زود نمی تونه با واقعیت جواب این سوال کنار بیاد، خیلی بده یکی وسط جوونیش همه اتفاقای بد زندگیش بیافتن قطعا نمیتونه درست تجزیه تحلیل کنه زندگیشو!

وقتی که روال زندگی بهم ثابت کرد همیشه اونجور که برنامه ریزی میکنی پیش نمیره که هیچ حتی برعکس اون برنامه هم ممکنه گاهی پیش بره خیلی بی انگیزه شدم.

آدمی که همیشه به خواستن و شدن عادت داره، وقتی یهو شرایط جوری رقم میخوره که حتی نمی تونه به خودش اجازه بده که یه چیزایی رو از زندگی و کائنات بخواد قاعدتا کم آورده و دیگه بقیشو نمی تونه!

من بخاطر هیچ یک از مشکلاتی که داشتم نتونستم گریه کنم ولی به جاش خیلی پرخاشگر شدم.

ولی من همیشه امید دارم به بزرگیه خدا!


(عکس رو تو سایز بزرگتر ببینید)


  • محمد

نظرات (۶)

  • سایت تفریحی چفچفک
  • فقط اخر کار مهمه که تو امید داشتی
    پاسخ:
    پایان شب سیه سپید است! اما حیف جوونی..
    پرخاشگری فقط خودتونو اذیت میکنه.. یاد خدا ارامش میاره.. خشمتونو کنترل کنید :)
    پاسخ:
    هم خودمو هم اطرافیانمو!
    الا بذکر الله تطمئن القلوب
    تموم بشه این روزا..
    این روزام بخیرمیشن..حیف که کاری از دست کسی برنمیاد
    پاسخ:
    همین دیگه نمیشه که نذاری پدر و مادرت پیر بشن مگه میشه اینو کاریش کرد آخه!
  • خانومِ حدیث :)
  • آرامش براتون آرزومندم  :)
    عکس خیلی زیباییِ👌
    پاسخ:
    ایشالا
    خیلی ممنون از آرزوی خوبتون.
    عکس قشنگه ... :لایک
    برگشتن به گذشته و کودکی چیزی رو درست نمیکنه
    پاسخ:
    منظورم برگشتن اون حس و حال هست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">