پیشه ام عکاسی‌ست :))

..674

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ

به نظرم به عکسی میشه یه عکس هنری گفت که بتونه حسی رو به بیننده منتقل کنه یک حسی که تاثیر گذار باشه و بتونه بییننده رو لحظه ای تو فکر ببره! و باز به نظرم از طرفی رسالت هنر اینه که پس و پشت جامعه درد ها و نا هنجاری های جامعه رو به شکل رسا تر و گویا با لحن حریف به گوش برسونه! تو این دو سه سال که دوربین به دستم منم سعی کردم در حد حفظ حریم شخصی افراد و در این زمینه فعالیتی انجام بدم.


هر وقت که فکر کردم دارم تو بدبختی ترین حالت ممکن به سر میبرم باز یه بد بختی دیگه پیش میاد که میبینم که بدبختی قبل این سوءتفاهم بوده!

پیرو همین بد بختی ها یکم دیر ولی روز عکاس به تمامی عکاسان (نه مثل من دوربین داران} مبارک!

  • محمد

نظرات (۵)

  • فــــ . میم
  • شما فقط دور بین دار نیستین 
    واقعا عکاسین، عکاستون واقعا زیباست :)
    روزتون مبارک 
    پاسخ:
    مرسی مرسی شما لطف دارین!

  • منِ ناشناس
  • به نظرمن همه کسایی که موقع عکس گرفتن به جلوه های ویژه توجه میکنن عکاسن که شماهم جزو همین افرادین پس روزتون مبارک
    پاسخ:
    نظر جالبیه!
    خیلی ممنون از شما..
    این عکس بالایی رو خودتون گرفتین؟خیلی خوبه. پر از حرفه البته یه جورایی رمز الوده چون معلوم نیس تو چه فکریه.
    شکسته نفسی میکنین.روزتون مبارک.
    پاسخ:
    به احتمال خیلی زیاد خودم گرفتم چون تو فولدر من بود.
    اصل مطلب صندوق کمیته امداده!
    عکاس یعنی کسی که شور عکاسی رو داشته باشه. و فکر کنم تو عکسهات همچین چیزی هست.
    پاسخ:
    خیلی ممنون لطف داری
    با خیلی تاخیر روز عکاس رو بهتون تبریک میگم!
    پاسخ:
    خیلی ممنون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">