پیشه ام عکاسی‌ست :))

..673

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۱ ب.ظ

می خواد یه اتفاقی بیافته که خیلی می تونه حالمو خوب کنه الان که ساعت 8:25 دقیقه هست نیافتاده هنوز! هوا خیلی ابریه و صدای رعد و برق هم میاد کاش اون اتفاق قشنگه بیافته و بارون حالمون رو خوب کنه!

الان می تونم ادعا کنم که یه عالمه کاکتوس دارم و خیلی هم دوستشون دارم مثل بچه هامن انگار! 

ولی کاکتوس گل دار کم دارم، یکی هست که فقط قدش رشد میکنه و چند روز دیگه هم از من بلند تر میشه. چند تا دیگه تو شکلای مختلف و دوس داشتنی دارم که عکسشو بعدا میزارم. 

کاکتوس خیلی شخصیت دوست داشتنی داره، و خیلی بهتر از سایر گل ها میشه بهش عشق ورزید. من یه زمانی چندشم میشد از کاکتوس وقتی میگفتن کاکتوس گل هست :)))

4 تولد اخیری که دعوت شدم کادویی که دادم یک کاکتوس گلدار زیبا به همراه رمان کاکتوس وحشی اثر رکسانا طاهری که خیلی وقت پیش بخاطر علاقم به کاکتوس و پیشنهاد یه عزیز خوندم. {سرم رو هم ببرن رمان نمی تونم دستم بگیرم چه برسه بخونم!!!} بوده! من که ری اکشن خوبی از این کادو ها گرفتم! و {لی من خودم دوس ندارم کتاب کادو بگیرم}

چند دقیقه دیگه بازی پرسپولیسِ جان شروع میشه.

ای کاش بارونه بیاد..

  • محمد

نظرات (۷)

یه کاکتوس دارم گل دارم نیست،یعنی تا الان که‌گل نداده.همش بهش میگن زشت :/ولی من دوسش دارم :/
+من خیلی دوس دارم کتاب کادو بگیرم،خیلیییییییییی^_^
+امیدوارم اتفاقی که میخواین بیفته،
پرسپولیسم ببازه:/
پاسخ:
بهش برسین اگه گل بده باشه میده.
اتفاق مورد نظر باران می باشد که نم نم میخواد بباره!
مساوی شد:((
چه عکس قشنگی:)
من کاکتوس ندارم،فکر کنم باید یکی بگیرم و داشتنش رو تجربه کنم.
کتاب که خیلی خوبه،رمان خوب هم خیلی خوبه،کتاب کادو گرفتن هم خیلی خوبه،کلا رائیم مخالفه باهاتون:)
یاعلی
پاسخ:
کاکتوس داشتن یه نوع سبک زندگیه!
کتاب خوبه منم نگفتم که خوب نیست.
چرا شما پسرا وقتی فوتبال میبینیددر آستانه گل زدن اینقدر داد میزنید واینا؟...
ببین اگه خواهر و(مادرم که حتما داری) مراعات کن .جدی !

پاسخ:
من به اون شدت نیستم چون ما به برد عادت داریم!
  • منِ ناشناس
  • منم چندسال پیش یه کاکتوس خیلی خیلی کوچیک(شاید7سانتی)خریدم.بااین امیدکه هرچی بزرگتربشه قشنگ تر بشه ولی این طورنشدویه ظاهر خز و خنده داری پیداکردکه از خجالتش انداختمش دور.هرکس میدیدش محال بودمسخره اش نکنه.
    پاسخ:
    خیلی کنجکاوم بدونم اون چه شکلی بوده :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • منم چند ماهه یه کاکتوس دارم که اسمش یادم رفته  :دی
    سبزِ و دورِ برگ هاش یه حاله قرمز رنگ داره  :)
    +الان ب این فکر افتادم ی اسم براش بذارم!

    ++چه کادوی جالبی دادید  
    پاسخ:
    من همه گل هام اسم دارن همشون ها!!
    حتی مهمونا فامیل هم اسماشون رو میدونن..
    وایییییی کاکتوس خیلی عالیه:)
    پاسخ:
    چه عجب یه نفر هم کاکتوس دوست داشت.
    سلام 
    روزتون مبارک:)
    پاسخ:
    سلام خیلی خیلی ممنون از شما که این روز خاص رو بهم تبریک گفتین!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">