پیشه ام عکاسی‌ست :))

..672

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ

این گل رو یادتون میاد؟

فکر کنم تیر 94 گذاشته بودم حالا دقیق نمی دونم ولی تو دسته بندی عکسام که تو درایو بیان هست تو پوشه تیر 94 بود.

وقتی این عکسو گرفته بودم زیاد از عکاسی نمی دونستم ولی خیلی خوش حال بودم که عکس نسبتا خوبی گرفتم.


تقریبا از بعد انتخابات من دست به دوربین نشده بودم یعنی حس هیچی نبود یه مدت امروز صب که بصورت اوتومات و خیلی عجیب و دور از انتظار ساعت 8 بیدار شدم گل های حیاطمون رو دیدم که دلبری می کردن! دیگه نتونستم بیش از این تحمل کنم رفتم سراغ دوربین.

این همون گل هست که امروز گرفتمش، وقتی داشتم عکسا رو مقایسه می کردم با خودم به این نتیجه رسیدم که عکسی که چند سال پیش گرفتم از اینی که امروز بعد اینهمه سال رعایت اصول عکاسی گرفتم بهتر تر هستش، تازه میشه تو زندگیمونم از این اتفاق نتیجه بگیریم من یه دوستی دارم که میگه همه چی علمیش خوب نیس همیشه این اصول و قواعد سادگی رو از زندگی می گیرن امروز تونستم یکم بهش حق بدم.

از این به بعد یه مدت فقط عکس گل می بینین چون خیلی زیاد گرفتم شورشو در آوردم!


رتبه های کنکور اگه خوب باشه شادی آوره ولی اگه بد باشه به شرطی که زحمت بکشی ناراحت کننده است ولی نا امید کننده نیست!

هرکی اومد گفت که ناراحت نباشین و فلان هیچ درکی از حال شما نداره مگه میشه آدم یه سال و نیم زحمت بکشه و بعد اینهمه نتیجه نگیره تازه خوش حالم باشه؟


پیرو پست قبلی که دوستان فکر کرده بودن من مشهد رفتم که سوء برداشت شده از متن یا مشکل نگارشی از طرف من بوده/ من اون حس و حال رو توصیف کردم و آخرشم افسوس خوردم/ من مشهد نبودم!

  • محمد

نظرات (۶)

خیلی قشنگه عکس اول ^_^ 
میشه داشته باشمش ؟
پاسخ:
خیلی ممننون لطف دارین!
بله قابل شما رو نداره.
چ گلای قشنگی^_^
علم که بیاد وسط یعنی منطق مطلق ،خب زندگی و حس کردن با منطق نمیخونه همیشه.
+ پارسال بشدت از دلداری دادن بدم میومد امسالم هرکی رتبش اونیکه میخاست نشدو درموردش حرف میزد بهش گفتم ادم دلداری نیستم،چون واقعا جاش نیس.
اتفاقا همون ناراحتیه باعث میشه بهتر به کنکور نگا کرد و تصمیم درست رو گرفت
در مورد من اینطوری بود :)
پاسخ:
منم دقیقا از رو همین حساب بر خلاف سایر موضوعات نخواستم در این مورد به کسی دلداری الکی بدم که دل خودمم ناراحته بابتش.
قبل از اینکه متن رو بخونم داشتم عکس‌ها رو نگاه می‌کردم با خودم گفتم دومی قشنگ‌تره! البته احتمالا واسه اینه که تحت تاثیر نمای نزدیک قرار گرفتم!

پاسخ:
تو اینستا هم خیلیا دومی رو دوست داشتن

ولی بنظرم دومی زاویه ش بهتره(نظر شخصی خودم)
پاسخ:
از لحاظ زاویه دومی اصولی کاملا بجا هست.
پرتره ی گل
  • خانومِ حدیث :)
  • به به چه گلی چه عکسی  :)
    فکر میکنم بخاطر طبیعی تر بودن رنگ دومیِ قشنگتر بنظر میاد  :)
    پاسخ:
    اصلا اکثرا دومی رو دوس داشتن
    فک کنم چون اولی یکم خاطره انگیزه برام رو دوس داشتنم تاثیر گذاشته!
    هی خدا نیگا همه جا باید خاص باشم D: 
    همه از دومی خوششون میاد من از اولی ^_^ 
    جا داره بگم، خاص بودم وقتی خاص بودن مد نبود :دی
    همچنین بکشین کنار خاصی! نشین :دی
    پاسخ:
    خانم آرزو و من هم یک رو بیشتر دوست داشتیم
    خاص بودن شما محترم شمرده میشه! :دییی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">