پیشه ام عکاسی‌ست :))

آقای مهربان..

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

وقتی فقط چند کیلومتر مونده تا برسی مشهد، یه شوق و هیجانی داری که می تونی باهاش دنیا رو داغون کنی، همه ی خستگی های راه یه سره از تنت می ریزه آخر سر که وارد شهر میشی؛ اون بین صدا میاد که حرم دیده میشه سلام بدین به آقا همه آدمای دور و برت با شور و شوق دنبالش میگردن، یه گنبد طلایی و یه گلدسته از دور دلبری می کنند و تو رو تو آرامش خودشون غرق می کنند. من معتاد اون حسی ام که بار اول که گنبد و گلدسته ی طلایی آقا رو میبینی بت دست میده! آخه مگه بهشت تر هم هست؟

همیشه امیدوار به سمتش قدم بر می داری همیشه امید داری که ناامید نمیشی، برای من امام رضا / حرم / مشهد یه معنای خیلی خیلی ویژه و خاصی دارند که نمیشه به زبون آورد و با کلمات اداشون کرد، برای من امام رضا با همه فرق داره.

من هر سال تلاش میکنم این روزا و این ساعتا حرمش باشم و همچنان منتظر معجزه ام پارسال هم نشد عوضش یه وقت دیگه به فاصله یک ماه دو بار طلبید.

خودش از دلم خبر داره که توش چه آشوبیه!

السلام و علیک یا علی ابن موسی الرضا

به رسم 4 ساله ی وب 

قشنگ ترین تولد دنیا مبارک! آقای خوبی ها.

عیدتون مبارک.

  • محمد

نظرات (۱۱)

چند وقته سعی می‌کنم نگم چه عکس قشنگی که تکراری نشه، ولی واقعا قشنگه!
ان‌شاءالله بازم به زودی قسمتتون بشه.
عید خودتون هم مبارک!
پاسخ:
خیلی لطف دارین مرسی! با اینکه به این عکس مشکوکم یه ذره!
خیلی ممنون شما که نزدیکین بیشتر دعامون کنید.
التماس دعای ویژه 
پاسخ:
ما که نرفتیم از دگران التماس دعای ویژه.
ولی فک کنم نخوندین اصلا :))))
میلادتون مبارک:))
یاعلی
پاسخ:
به شما هم مبارک باشه!
ایشالا امام رضا به حق همین روز دلتون رو آروم میکنه :)
پاسخ:
این قسم خیلی کلیشه ای بوود باید یه کارری بکنه :)))
عید شما هم مبارک...
پاسخ:
خیلی ممنون مرسی.
  • فــــ . میم
  • عید شما هم مبارک :))
    پاسخ:
    خیلی ممنون مبارک شما هم باشه.
    من فقط اونجا تحصیل می‌کنم!
    تابستونا در شهر خودمم و وضعیت منم مثل بقیه، "باز هم نشدم زائرت، از دور سلام" ـه!
    پاسخ:
    بلاخره 9 ماه از سال کم نیست که من بعضا آرزومه فقط اندازه یه نماز صبح باشم اونجا. خوشا به سعادتتون!
    چرا خوندم:)))) اون توصیفی ک شما نوشتید من فکر کردم حرم هستید 
    "پارسال هم نشد...." اون "هم " رو ندیدم
    پاسخ:
    منم شوخی کردم متوجه شدم!
    عیدتون مبارک :)
    من 5 سال پیش رفتم مشهد همونه هنوز آقا ما رو نطلبیده ...
    پاسخ:
    ایشالا همین زودیا زائر بشین
    خوشا به سعادت تون 

    التماس دعا 
    پاسخ:
    من مشهد نیستم
  • کنت دراکولا
  • التماس دعا.
    +ماشالا زیادم میرید مشهد:))
    پاسخ:
    من مشهد نبودم بهار جان!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">