پیشه ام عکاسی‌ست :))

..669

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ

گاهی به اتفاقایی که دوست دارم بیافته قدری امیدوار میشم که ناخواسته میرم تو فازش و جوری رفتار میکنم که انگار اون اتفاقه به بهترین شکل ممکن افتاده. در مورد اتفاقای بدی که دوس ندارم اتفاق بیافته هم همینجوریه بعضا واقعا احساس میکنم اون اتفاقه افتاده و وحشت زده رفتار میکنم!


تازگیا به این فکر می کنم که چی می شد زندگی هامون بی دغدغه می بود؟


برای سومین شب متوالی از یه میوه فروشی خرید کردم و هر سه بار که فروشنده کیف دستی رو داد تا خودم بردارم وقتی کیسه رو گذاشتم رو ترازو درست درست درست همون مقداری بود که خودم میخواستم مثلا میگفتم دو کیلو موز میخوام درست دوکیلو موز برمیداشتم، دیگه خود میوه فروش هنگ کرده بود اون که شب اول و دوم گفت شانسیه! می گفت از دفعه بعد برا تو رو وزن نمی کنم همینجوری ببر!



  • محمد

نظرات (۱۲)

  • آرزو ﴿ッ﴾
  • مثل دوران بچگی‌ که نه غم و ناراحتی‌ای داشتیم و نه دغدغه‌ای!
    پاسخ:
    آره انصافا خیلی خوب می شد!
    پاراگراف اول واسه منم خیلی اتفاق میفته

    زندگی میشه بی دغدغه باشه ولی اونطوری جذابیتش کمرنگ میشه,پوچی 

    پاسخ:
    تا حدودی خودمم به این نتیجه رسیدم ولی بعضی دغدغه ها واقعا خیلی بی رحم ان
    ولی
    آخه زندگی دوران بچگمیون مگه پوچ بود آخه؟
  • کنت دراکولا
  • ما گاهی با آرزو ها وخیالاتمون زندگی میکنیم.اونام بخشی از زندگی ما هستن:)
    پاسخ:
     دقیقا برا من همینطوری هست.
    اینجوری که خوبه
    پاسخ:
    دقیق متوجه نشدم که چجوری خوبه!
    ! بچگی که بهشت نادانیه , بازم دغدغه داشت 

    پاسخ:
    اینم حرفیه!
    مثل خوابایی میمونن که وقتی بیدار میشیم یادمون میره که خواب بودن!بعد اینکه میفهمیم واقعن همچین اتفاقی پیش نیومده-چه خوب و چه بد- حس خفگی به آدم دست میده!انگار یهویی یکی هلت میده تو دره!
    پاسخ:
    آره انصافا حس متشوشی داره!
    اینجوری میشه که یه چیزیو به سمت خودمون جذب میکنیم!
    تخمینتون قوی شده!!
    پاسخ:
    تو هم قانون راز خوندی؟
    عکسه چه خوبه ، حس قشنگی به ادم میده 

    با پاراگراف اول موافقم ...اما اگه زندگی هامون بی دغدغه بود همه چیزی خیلی سطحی و تکراری میشد نیمه پر لیوانو هم باید دید :)


    پاسخ:
    خیلی  ممنون لطف دارین!
    من راضی دغدغه نداشته باشم و سالم و شاد زندگی کنم هر چند سطحی!
    من هم موافقم منم زندگی بی دغدغه رو ترجیح میدم تا زندگی پر از فراز و نشیب 

    دنبال می شید :)
    پاسخ:
    مثل من :))
    دنبال شدید
    چی میشد اگه زندگی هامون بی دغدغه میشد؟! پاسخش واضحه! افتضاح میشد، یک زیست نباتی به جای یک زندگی مواج و مهیج! دنیای بی دغدغه دنیای جالبی نیست

    پاسخ:
    نمیدونم شاید.
    ولی شاید  شدت دغدغه های شما اندازه من و موافقین نیس که اینجوری میگین
  • تنهای تنهای تنها
  • دیگ انقدر دغدغه دارم که از زندگی خسته ام....
    حالم از خودم و آدما بهم میخوره
    کاش راهی برای خلاص شدن بود
    بعضیا هیچ‌وقت بچگی نمی کنن
    از بچگی پیر میشن!

    پاسخ:
    چقد آخه مظلومی تو بمیرم برات!
    سلام 
    تا به حال به دستگاه ویال بیمارستان ها دقت کردین ؟ اون نوسان ها نشونه زندگیه و خط صاف یعنی مرگ 
    باید زندگی نوسان داشته باشه تا خط صاف دیگه کمر بشکنه 
    پاسخ:
    این تشبیه خوبیه ولی یه سری ابهاماتی داره بعضی مشکلا خود آدم رو به خط مستقیم میبرن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">