پیشه ام عکاسی‌ست :))

..666

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۷ ق.ظ
1

خواستم خم شم لیوان چای رو بردارم  افطار کنم گوشیم از جیب پیرهنم ک به سختی توش جا شده بود سر خورد اد درست افتاد تو لیوان چای. شاید اگه یک مسابقه هزار دلاری بود نمی تونستم این کارو انجام بدم.

2

صبح ساعت 11 امتحان داشتیم هیچ وقت من شب قبل امتحان رو نمی خوابم اما اد همون شب امتحان خوابم گرفت شدیدا درس هم نتونستم بخونم.
صبح شد پا شدم دیدم نیم ساعت از وقت امتحان می گذره، با دوستم بدو بدو تحت گاز رفتیم اون پیاده شد و من اون روز من 5 دیقه دنبال جای پارک بودم در شرایطی که هر روز بدون هیچ درد سری پارک میکنم همونجا.
رسیدم جلسه امتحان استاد خواب مونده بود ولی استاد گفت اونایی که قبل من اومدن ارفاق ویژه دارم برراشون چون نزدیک امتحان بعدی تو اون کلاس بود اونا رو از جواب دادن به 3 تا سوال منع کرد و دوست منم که با هم اومدیم از همه این امتیازا بهره مند شد و من نه!
و وقتی از جلسه برگشتیم دیدم جریمم کردن..

3

یه درسی داریم که کلا اینجوریه که تو کلاس یه نفر میخونه به همه می رسونه، من ترم پیش به این شکل 18.25 شدم(اون درس 1 بود این 2ش)، سر جلسه امتحان شمارم درست کنار مراقب بود! 5 دیقه مونده به امتحان من یه کاری کردم مراقب جامو عوض کرد. 3 دیقه مونده ماشین حساب اومد که توش جواب تست ها بود. انقد پاسخنامه 38 تا جا برا تست زدن داشت اما خود سوال ها 30 تا بودن، من انقد استرس داشتم چون تو ماشین حساب جواب ها از آخر بود نفهمیدم به جای اینکه تو پاسخنامه از سوال 30 بزنم برم بالا از 38 زدم رفتم بالا در حالی که اصلا سوال 38 ی وجود نداره! و همه جواب هام 8 تا پایین تر افتادن! جالب تر اینکه منم درست 8 تا سوال اول جلسه زده بودم که وقتی اونا رو زدم دیگه جای خالی نبود ک شک کنم!

4

یه امتحان تشریحی داشتیم 80 صفحه جزوه بود! 70 صفحه اش تو یه سری بود 10 صفحه اش تو یه سری! 70 صفحه رو خیلی خووب خونده بودم، صبح شده بود خسته بودم گفتم از 10 صفحه فوقش یه سوال بیاد بیخیالش.
13 تا سوال بود تا سوال 6 از 70 صفحه بود و از 7 به بعد از اون 10 صفحه کوچولو!!!
_1 
جزوه تو گوشیمم بود، باز کردم با زحمت نوشتم دختر بغل دستیم هم هیچی ننوشته بود نوشتم دادم اونم نوشت! نمره ها اومد من 16.75 اون 20

5

پیاده شدیم رفتیم بازار میوه فروشا خیلی از ماشین دور شده بودیم، از یه میوه فروشی کلی میوه جدا کردیم دست تو جیبم کردم دیدم کارت بانکم نیست! ضایع شدیم.
برگشتیم سمت ماشین فهمیدم کلا مونده خابگاه یه کارت دیگه داشتم توش یکم پول بود، رمزشو بسختی یادم آوردم پول گرفتیم رفتیم دوباره میوه جدا کردیم دست تو جیبم کردم دیدم پول نیست. (گم شد یا زدنش)

واقعا چرا!!!!؟


آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی. ارجینال تهیه کنید ترک 7 فوقالعادس ترک 8 ش فوقالعاده تر.

دوتا امتحان دیگ دارم ولی حسش نیست.
  • محمد

نظرات (۲)

سالمی شما؟!
مراقب خودتون باشین فعلا o_O
+بشدت دوس دارم این ترم تموم شه اینقد اتفاقای بد بد افتاده-_-
  • پسته خانوم
  • صدقه بدید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">