پیشه ام عکاسی‌ست :))

..662

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۶ ق.ظ

دوربین همرام نبود گوشیمم دیشب افتاد تو لیوان چای، خیلی خلوت بود کوچه اگه اینو عکس نمیکردم عملا من امشب دار فانی رو وداع میگفتم.

منتظر موندم تا یکی اومد رد بشه گوشیشو گرفتم از این عکس گرفتم و آی دی تلگرام دادم بش تا بفرسته!

از اینا گذشته می دونین اسم این عکس چیه؟

مرگ یک رز

به تعبیر دیگه مرگ یک احساس.
چقدر من و این رز امروز هم حس و حال بودیم.
خدا به داد اونی برسه که امروز این رز رو هدیه داده و جوابش این شده.

ببخشید که نمیتونم بیام بهتون سر بزنم. در تسخیره امتحاناتم. ولی شما باشین.

نماز و روزه هاتون قبول/

  • محمد

نظرات (۵)

چه غم‌انگیز...
با آرزوی شادی و موفقیت!
طاعات و عبادات شما هم مقبول درگاه حق! :)
پاسخ:
خیلی ممنون
نماز روزتون قبول
خاطره الکل نیست که بپره خاطره خاطره است؛ میمونه و تمام عمر زجرت میده.
شجاعتت بابت گرفتن گوشی از یه نفر بخاطر عکس گرفتن رو تحسین میکنم:))
یاعلی
پاسخ:
خاطره الکل نیس... واقعا هم..
من اگه یه چیزی چشممو بگیره شده تا بش نرسم ولش نمیکنم. ممنونم.
دلم برا گل سوخت... 
طفلک
پاسخ:
مرگ یک رز..
دلت برا من نسوخت؟ :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • چه عکسی! هعــــی  :(
    طاعات و عبادات شما هم مقبول باشه  :)  + ارزوی موفقیت
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    همچنین آرزوی موفقیت :)
    سلام خیلی قشنگه عکس عالی :)
    خیلی سخته از یه عکاس دوربینشو بگیرن! منم یه مدت که خیلی عکاسی میکردم وقتی دوربینم باهام نبود دلم میخواست خودمو بکشم دغدغه ذهنی م فقط عکس بود.
    جالب اینکه تو خواب هم همه ش داشتم عکس میگرفتم :)) خلاصه درک میکنم
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون لطف دارین!
    کلا عکاس بی دوربین مثل پاروی بی قایق هستش.
    من شخصا اگه سوژه ای چشممو بگیره ولش نمیکنم در غیر این صورت مطمئنم دو سه روز بد رو پشت سر میزارم.
    آخه بعضی سوژه ها یه بار اتفاق می افتن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">