پیشه ام عکاسی‌ست :))

..661

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۶ ب.ظ

سلام
بعد کلی سعی و تلاش برای اینکه خودمو راضی کنم پست سیاسی نذارم و عکس هایی که واقعا بعضیاشون دیدنشون خالی از لطف نبود رو نذارم اومدم چند خطی در مورد خبر از اوضاع جهان بدم.

حدالامکان تا می تونید حداقل یک بار فعالیت انتخاباتی بکنین حتی شده انتخابات شورا و ... مطمئنم تجربه اش می ارزه به همه انرژی که می زارین/ منظورم یه مسئولیت ستادی هست.

همیشه بهترین حس ها رو از ماه رمضون گرفتم این ماه فوقالعادس واقعا..
قدیما یعنی دو سال پیش ماه رمضون رو خونه  می بودم اما الان دو ساله که  تو خابگاهم, اوضا به حدی اصف باره که تعداد بسیار بسیار زیاد که روزه نمیگیرن هیچ تعداد زیادیشون هم مسخره می کنن اونایی که روزه می گیرن رو.

خابگاه ما نزدیک به صد نفر دانشجو داره فقط 4 نفر هستیم که  روزه میگیریم.
وقت بسیار تنگخه  تا امتحانات و من اصلا نتونستم تا الان درس بخونم، دو تا درس خیلی خیلی سخت هم دارم که فقط با دعا میشه پاسش کرد. :)))) 

پست ها عکس دار میشن.

  • محمد

نظرات (۵)

حس میکنم با دعا هم پاس نمیشم:))))
+رمضون مبارک.
پاسخ:
نه من به دعا ایمان دارم  ترمای قبلم با دعا قبول شدم :))))
ما به امید عکس صفحه رو باز کردیما! :)
ان‌شاءالله ماهی پر از خیر و برکت و معرفت باشه براتون. :)
شگفتا! واقعا هم همون اسفبار که گفتین توصیف کننده‌ی مناسبیه برای اون اوضاع!
ان‌شاءالله امتحانات رو هم با موفقیت پشت سر بذارید. ما هم از این درسا داریم!:دی التماس دعا خلاصه! :))
پاسخ:
عکسای این مجموعه یه جوریه که میترسم باعث رنجش خاطر برخی از دوستان بشه! ولی سعیمو میکنم بهترین عکسو بذارم.
ایشالا شما امتحاناتونو خوب پاس کنین.
  • فــــ . میم
  • سلام 

    روزه گرفتن واقعا تو این شرایط سخته، اما ارزششو داره خیلی زیاد. 
    ایشالا که قبول باشه  
    التماس دعا :)

    پاسخ:
    سلام
    مخصوصا اگه بخوای درس هم بخونی واقعا سخت تر میشه اوضا.
    محتاجیم به دعای شما!
  • خانومِ حدیث :)
  • سلام 
    واقعا خیلی درد آوره اینهمه غریب شدن اسلام....  :(
    نماز و روزه هاتون مقبول درگاه حضرت دوست
    دعا کنید ماهم براتون دعا میکنیم  :)  از تقلب هم غافل نشید  :دی
    پاسخ:
    تقلب دزدی حساب میشه روزه رو باطل میکنه مرااجع میگن
    من سال پیش یه درسو که همه تقلب کردن 19 20 گرفتن سر همین 12 گرفتم
    ولی شدیدا نیاز به دعا دارم.
    تو قیامت معلوم میشه کی باید مسخره کنه
    پاسخ:
    خدا هدایتشون کنه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">