پیشه ام عکاسی‌ست :))

..658

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۶ ق.ظ

بارونش خیلی خوب بود!

برا من که عاشق بارونم ثبت لحظه های بارونی واقعا خیلی لذت بخشه!

اما اون قسمتش که سیل بود و ویرانی که منجر به فوت شدن عده ای از هموطنامون شد خیلی اذیت کننده بود برا من.

آخه آذربایجان تو چقد مظلومی!

خدمت اون دسته از دوستان کنکوری ارض / عرض کنم که اولا خسته نباشید، دوما یه سری بحران ها هستش که فقط چند ماه مونده به کنکور به بعد تا روز کنکور سراغ آدم میان با این بحران ها جنگ نکنید سعی هم نکنید جواب منطقی هم براش پیدا کنین چون این کار انرژی و انگیزه رو از شما میگیره و خیلی دلسرد می کنه! 

اکثر اینجوریه که شخص کنکوری از فرط فکر به درس وسواس فکری میگیره و همه چیز براش نا امید کننده و مسخره نمود میکنن حتی خود آدم. 

نقطه شروع این وسواس از این سوال شروع میشه: یعنی چجوری میشه؟ خوب میزنم؟ خوب خوندم و فلان...

تا الان هر چی خوندین دیگه تموم شده رفته الان فقط باید به فکر بهترین استفاده از مطالبی که یاد گرفتین باشین!

یک ماه منتهی به کنکور برابر با کل دوران کنکور هست از لحاظ اهمیت به شدت روی روش تست زنی کار کنین، خیلی از سوالا فقط با روش تست زنی براحتی قابل حل هستن بخصوص تو درس زبان خارجه و ریاضی و درسای مرتبط.

اضطراب به شدت کارایی ذهن رو کاهش میده سعی کنین تو آرامش خاطر باشین.

من بعد جلسه کنکور انقد از خودم ناراحت بودم که خدا میدونه. چرا؟ خب منم مثل شما فکر می کردم کنکور واقعا شاخ گووله و این تصور از کنکور خیلی مضطربم کرده بود و بر اساس این اضطراب من کتابا رو سخت میخوندم که نباید اونقدر سخت و هوشی میخوندم.

من بهتون قول میدم کنکورتون از کنکور آزمایشی هایی که میرین آسون تره! خیلیییی!

خب اینا رو پیش یه مشاور میرفتین کلی پول میگرفت تا نصف اینا رو بهتون میگفت :دی  

باران که می بارددلم برایت تنگ ترو تنگ ترمیشود،راه می افتم بدون چتر…بایادت..من بغض میکنم..آسمان گریه..

  • محمد

نظرات (۷)

چقدر عکسا خوبن واقعا!
زبان رو به‌شدت موافقم، یعنی بعضی از سوالا رو حتی نمی‌تونم برای بقیه معنی کنم یا توضیح بدم ولی درست می‌زنم.
در تایید عرایض‌تون اون خط یکی مونده به آخرِ عکس رو منم به کنکوری‌ها قول میدم! :)
پاسخ:
من سر کنکور رو صفحه زبان اینجوری بودم میخوندمشون هر کدوم از گزینه ها نوع تلفظش به دلم مینشست انتخاب میکردم و البته  63 درصد زدم
  • خانومِ حدیث :)
  • اگه رئیس بانک مرکزی نشدین خدای ناکرده حتما برید مشاور شید  :دی
    چه عکسای خوووبی  :))
    واقعا انگاری توی بارون عصاره ی دلتنگی ریختن...
    +عکس دومیه رو اگه اتفاقی گرفتین باید بگم که  بخدا عکس خوشگل و چارتا لایک ارزش جون ادمو نداره  :دی
    پاسخ:
    دیگه رییس بانک مرکزی ایران از ذهنم  در اومده دارم به ریاست این پست در آلمان یا ایتالیا فکر کنم :دیییی
    عکس دومیه کاملا یهوویی بود یه لحظه نگا کردم دیدم این حرکت داره اتفاق میافته فوری دوربینو گرفتم البته هم خودم سر تا پا خیس شدم هم دوربینه نازنینم و هم راننده چند تا فوش شنید!
    شیشه ی پنجره را باران شست
    از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟ 
    با دیدن عکسها یاد این شعر افتادم:)
    کنکور به ما از رگ گردن نزدیک تر است:(
    یاعلی
    پاسخ:
    چه شعر خیلی خوبی!
    اایشالا موفق میشین
    مرسی بابت این پست نیمچه کنکوری!
    هی اقا کنکور اگه راحت تر از ازمون ازمایشیاست برای همه راحتتره
    ینی هم من بهتر میزنم هم اونی که تو این آزمایشیا خیلی خفن  بوده!
    پس در کل تاثیری نداره:)))
    عکس اول الگلیه ؟؟دیکتشو بلد نیستم!
    پاسخ:
    بلی همونجاست که شما فرمودین، ال گولی!
    مرسی از راهنماییها:) 
    پاسخ:
    خواهش میشه!
    چ عکسای قشنگی ^_^
    تموم پاییز من نقش یه پیاده کنار ماشینه تو عکس دوم رو داشتم:)))
    +کنکوریا یه ماه اخرو درس بخونید نشید مثه من:))
    پاسخ:
    مرسی نظر لطف شماست!
    عکسا خیلی خوبن :)
    من عاشق بارونم :) 

    کنکور های ازمایشی بدتر از کنکوره ...کنکور خیلی اسونتره 
    پاسخ:
    واقعا کنکورر بسیار آسون تره
    شما لطف دارین.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">