پیشه ام عکاسی‌ست :))

..652

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ

خدا هم بعد خلق انسان گفت فتبارک الله احسن خالقین منم بعد خلق این عکس تو چهارشنبه سوری عزیز یه همچین چیزی گفتم.

دوباره نمیدونم از کجا و چه طریق بخش زیادی از عکسا رو اینستا پخش شده که خیلی عجیبه!

عجیب تر از اون هک شدن دوباره ی اینستای من بود که فقط 13 تا فالوور و فالووینگ داره و اینکه آقای هکر هر دو بار هم بدون هیچ اقدامی از طرف من اکانتمو پس میده.

خیلیا از سال 95 راضی نبودن ولی نمیدونم چرا من خیلی دوستش داشتم، حتی یکی از اتفاقات خیلی تلخی که نباید رخ می داد داد ولی باز باعث نشد دید من نسبت به سالی که گذشت عوض بشه!

من خودم کلی تجربه چیزای خیلی به درد بخور یاد گرفتم یه جورایی برا من سال عطف بود.

کلا یه جوری شده که آدم از خوبی کردن به یکی پشیمون میشه تا میای یه کار خوبی در حق دوستی آشنایی بکنی یه جوری موضع میگیرن که ...

از اون گذشته اکثرا آدم های قدر نشناسی هستیم که اگه یکی تموم سال رو نسبت به ما لطف داشته باشه و متوجه هم باشیم که طرف واقعا در حق ما لطف میکنه با یه سوء تفاهم خیلی ریز تر میزنیم زیر کاسه ی هم این خیلی نفرت انگیزه کل خوبی های یه نفرو با یه سوءتفاهم کوچولو از یاد ببری.

من خودم اندازه حماقتم انقدره که وفتی یه همچین اتفاقی میافته  میرم از طرف عذرخواهی هم میکنم که نکنه از من ناراحت بشه با اینکه میدونم حق کاملا با منه.

تا انقدر که میدونم وفتی طرف بهم نیاز داره میاد سمتم و براش عزیزم تا وقتی که نیازش برطرف شه! باز میزارم همچین آدمی دورم باشه.

برجسته ترین نکته اخلاقی که تو 95 گرفتم همین بود همینجوری من چندین بار ناراحت شدم سر این موضوع.

من همیشه گفتگو هام بر بستر ادب و احترام بوده  اگه کسی ناخواسته از من ناراحت شده واقعا من معذرت میخوام اصل بهار به این نکته اشاره داره که آدم باید عوض بشه ما ایرانیا خیلی تمرکزمون رو عوض کردن ظاهره حالا از خونه گرفته تا لباس و فلان ...

من خودم شخصا امسال سعی کردم و میکنم با سال تحویلی دلم رو تکون بدم و غم و غصه هایی که هست آدمایی که نمیتونستم ببخشم و هزار تا چرک دیگه از سال جدید بندازمشون  دور و راهشون ندم.

این شاید آخرین پست سال باشه اونم شاید..

عیدتون پیشاپیش مبارک!

سالی باشه که آرزوی برآورده نشده نداشته باشیم.

  • محمد

نظرات (۷)

  • بهار بهاری
  • عیدت مبارک^_^
    منم ۹۵رو دوس داشتم
    عکس:)
    پاسخ:
    خیلی ممنون ایشالا سال خوبی‌داشته باشین!
    یعنی این عکسه واقعیه؟ خیـــــلی خوبه!
    برای منم اتفاق نسبتا تلخی افتاد ولی خوبیاش بیشتر بود، سال به‌یاد موندنی‌ای بود برام ۹۵.
    ان‌شاءالله سال جدید حسابی متفاوت باشه براتون، از نوع خوبش البته!
    پاسخ:
    آمین!
    عیدتون مبارک!
    این عکستون واقعا فوق العاده است... :) 

    سال خوبی داشته باشید 
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    شمام سال خوبی داشته باشین.
    عجب عکس حرفه ای شده:) تبریک به این همه استعداد.نظرتون چیه یه امضا داشته باشید واسه پایین عکساتون؟دیگه سرقتی نمیشه

    خوبه که مهربون باشید,و نفرت و کینه توی دلتون جایی نداشته باشه اما یادتون باشه بعضی وقتا با این روند ازتون ممکنه سواستفاده شه و بعد خدایی نکرده شمایید که ضربه میخورید..
    سال خیلی خوبی رو براتون ارزومندم
    پاسخ:
    شما لطف دارین.
    والا من عکسایی که قوی هستن رو‌حتی اینجا هم نمیذارم و به کسی هم نمیدم و اون موقع لازم هم نمیبینم عکسامو واترمارک کنم ولی ازین به بعد باید اینکارو بکنم.
    من ادعایی تو مهربون بودن ندارم ولی هر وقت برا هر کی دلسوزوندم خودم کباب شدم.
    سال خوبی داشته باشین.
    منم سال 95 رو دوست دارم نقطه عطف زیاد داشتم
    چون عمه شدددم
    پاسخ:
    اخییی خدا نگه داره براتون.

    اتفاقایی که تو ۹۵ داشتم اندازه یه عمر زندگی بود شایدم بیشتر..
    امیوارم سال بعد  برات با اتفاقای خوب و یه عالمه عکس قشنگ تر  باشه.

    پاسخ:
    خیلی ممنون ایشالا سال بهتری داشته باشین
  • آراگُل ‌☆
  • عیدتون مبارک :))

    عکس مثل همیشه محشره :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون عید شمام مبارک!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">