پیشه ام عکاسی‌ست :))

..650

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ق.ظ

ایشون خیلی استاد بودن اینو تو چند ساعتی که تصادفی کنار هم بودیم فهمیدم نکات خیلی خیلی مهمی رو یاد گرفتم می گفت اجدادم عکاس خانوادگی محمد رضا یا رضا شاه بودن، کاملا معلوم بود که عکاسی تو‌خونشه و مث من ادای عکاسا رو در نمیاره از جمله توانایی هاش این بود که خیلی از سوژه ها رو فقط با یه شات میتونس به بهترین عکس ممکن تبدیل کنه. خود من برای یه عکس شاید ده بار از سوژه شات بگیرم. (شات گرفتن = راه اندازی شاتر دوربین یا همون عکس گرفتن)

و اینکه خیلی خوب می تونست عکس های یهویی بگیره، میگفت با عکسایی که میگیرم زندگی میکنم اگه یه عکسی بد در بیاد زندگیم تلخ میشه این نوع نگاهش خیلی جالب بود برام! 

از ایشونم بگذریم میرسیم به استادی که مجبورمون کرده تا چهارشنبه سوری بریم کلاسش، من فقط رفتم به آموزش گفتم اگه استاد نمیاد ما پا شیم بریم و یکم تو سالن سر و صدا ایجاد کردیم دلیل اینهمه عصبانیت رو من درک نمیکنم، تقریبا 90 درصد خابگاه رفتن خونه هاشون و اینجوری شده طبقه سوم منم و یه نفر دیگه، طبقه دوم یه نفر و نفر دیگر و طبقه اول یه دو نفر و سرپرست! اینجوری شده که من اگه بخوام نفر طبقه اول رو صدا بزنم با یه فریاد رسا از طبقه سوم میتونم باش حرف بزنم.

دم عیده این روزا هممون اطرافمون نیازمندا رو میبینیم خوشحالیه یه کودک واقعا قیمتی نداره هممون میتونیم این خوشحالی رو بهشون هدیه بدیم! من امسال نیازی به لباس نو ندارم و همه بودجه ای که میخواستم صرف لباس عید کنم به این بچه کوچولو ها کمک کردم، یه کمپین کاملا خودجوشی توسط یکی از همکلاسی های خانوم راه افتاد ک مبلغ قابل توجهی جمع آوری شد و صرف امور خیریه شد.

اکثر آدم ها نیاز به تلنگر دارن اگه توان حداقل کمک رو ندارین در نقش یک تلنگر دهنده باشین.

یکی دیگر از شریعت های من تو این وب معرفی کردن آلبوم های موسیقی هست، طرفداران ژانر پاپ محتملا اسم آلبوم اخیر جناب میثم ابراهیمی رو شنیدن به نام تیک! 15 ترک داره که که دامنه ی سلیقش زیاده مطمئنا آهنگی پیدا میشه که شما هم قفل بشین روش. ارجینال تهیه کنید حلال گوش بدین!

یکم طولانی شد.

و من الله توفیق 😅😅

  • محمد

نظرات (۶)

چهارشنبه هفته بعد رو باید بریم😑
+ماهم با یه گروه خیری همکاری کردیم ،حس خیلی خوبیه..خیلی.
پاسخ:
اصلا خود نیت کار خیر خیلی حس خوبی داره چه برسه انجامش!
عه! اصلا چهارشنبه‌سوری رو یادم نبود! ما نیز تا پایانِ چهارشنبه باید بریم!
فکر خیلی خوبیه.
پاسخ:
استادای ما خیلیاشون با شعور بودن و درک کردن ایشونم بیشعور نبود یکم فقط عصبی بود ک اینطوری شد!
تنکس!
از اینکه یه دوربین همیشه دستم باشه و از تمامی چیزایی که دوست دارم عکس بگیرم خیلی خوشم میومد،حتی در حدی بود که بخوام رشته تحصیلی ام رو تغییر بدم اما موقعیت ایجاد نشد :))
پلاک ماشین احیانا 54 نیست؟! :دیییی
پاسخ:
رشته عکاسی مث سایر رشته های تو کشوره عملا چیز زیادی یاد نمیدن من پرسجو کردم اما اینکه همیشه دوربین دست آدم باشه عالیه من مثلا بدون دوربین برم بیرون انگار ی چیزی کم دارم انگار ک مثلا ی لباسی نپوشیدم کامل نیستم.
پلاک ماشینو من همون موقع زدم دیدم یکی از شهرای جنوب غربیه کشوره تقریبا. اما مال اینجا نبود.
چقد این جریان که اجدادشون عکاس سلطنتی بودن جذابو هیجان انگیزه!!:)
مث من ادای عکاسا رو در نمیاره
مقادیر بالایی تواضع و فروتنی از این جمله برداشت میشه!!^_^
پاسخ:
حتما سر فرصت از کارای ایشون میزارم فاصله ی من و ایشون رو متوجه بشید.
:)))))))))
خوشبحالش :) من عاشق عکاسی ام :)
پاسخ:
من تعجبم اینه که چطور بعضیا نمیتونن عاشق عکاسی باشن😅
سلام
من هم امسال نیازی به لباس نو نداشتم چون لباس داشتم اما مادرم اصرار داشت رفتم خریدم اما با خودم عهد کردم حتمأ حتمأ از دستفروش هم خرید کنم چرا انرژی لبخند یک پدر به فرزندش به من هم سرایت می کنه و من برای زندگی قطعأ به انرژی نیاز دارم
پاسخ:
بنی آدم اعضای یکدیگرند به روایت انرژی.
تبریک میگم بهتون مبارک باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">