پیشه ام عکاسی‌ست :))

..646

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ

مهمان دانشگاه فردوسی بودم یه شب پیش دوستان، تازه من فهمیدم چقدر عکاس یا یک فرد به علاوه دوربین داریم تو خابگاه ها.

اتاقی که دوست من بود 4 نفره بود و هر چهار نفرشون مجهز به دوربین بودن.

اینبار فرصت بهتری داشتم تا تو دانشگاه بگردیم و از زیبایی هاش لذت ببریم.

دانشکده معماری و فنی مهندسیشون واقعا زیبا بود البته مهندسی فقط ورودیش :دی.

ولی من تو سفر زیارتی دوبین نمیبرم که عکس بگیرم بیشتر آدم دلش می خواد همه لحظاتشو پیش امام رضا باشه.

یکم به این عکس دقت کنید متوجه تفاوت سبک ها میشین، اصن معلومه مال من نیس 😃.

من حرفی از تفاوت کیفیت نزدما، فقط تفاوت سبک!

  • محمد

نظرات (۷)

چه عکس قشنگی!
فکر کنم تا سال‌های سال از دانشکده مهندسی فقط پیچیده بودنش رو یادم بیاد! ولی معماری واقعا قشنگه.
التماس دعا
پاسخ:
آره خیلی پیچکی بود.
یه جا هاییش هم بوی بدی میومد البته دوستم میگفت بخاطر برفی هست که باریده..
محتاجیم.
دقیقا میشه متوجه تفاوت شد:)
پاسخ:
آره اصلا از کادر گیری و زاویه سوژه اصلی و سوژه حاشیه‌و وجود سوژه غیر ضروری زار میزنه کار من نیس.
ولی در کل حسش خوبه!
التماس دعااا زیارت قبول
پاسخ:
محتاجیم
خیلی ممنون خدا قسمت شمام کنه!
:)) قشنگه!
اما جالب نیست
پاسخ:
هر گونه نظر از من درمورد خوبی و بدی عکس باعث میشه فک کنم حالاا کی هستم 😂😂😂
ولی به شخصه خودم اگه میخواستم این مسجدو بگیرم یکم نزدیکتر میشدم و یکم متمایل به سمت راست زاویه از پایین لنز رو به بالا با یه کوچولو فوکوس و حداقل 10 بار شات میکردم تا یه عکس در خور نظر خودم بگیرم.
  • خانومِ حدیث :)
  • یه جورِ خوبیِ عکسِ  :)
    پاسخ:
    آره‌از بین عکسایی ک دوستم گرفته بود این خیلی حسش خاص بود برام.
    با اینکه متفاوت تر از عکسای خودتونه اما جالبه :)

    زیارت قبول :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون. ایشالا که قبول باشه.
    خدا قسمت شما هم بکنه!
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • اصن داد میزنه برا شما نیست :))))!!
    پاسخ:
    آره اصن تابلوس‌😂😅
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">