پیشه ام عکاسی‌ست :))

.644

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

من خودم دیدم یه آدم سالم عاشق با یک جواب نه چقدر عوض شد.

الانم هر شب یا مسته، یا نشسته گوشه راه پله سیگار می کشه و نگاه می کنه!


پ.ن: اینجوری ام نیست من مثل دیوونه ها برم کافی شاپ آبمیوه سفارش بدم و مث دیوونه ها ازش عکس بگیرم :)))

این سری که میذارم اینجا عکسای کاری زائد هستن که از طرف سفارش دهنده پذیرفته نشدن. البته برا من عکس زائد وجود نداره همه عکسام عزیز هستن.

ولی خدایی من فک می کردم این عکس بهترین عکس سری های این کافه باشه که براشون عکاسی کردم، ملت چه بی سلیقه شدن آخه! 

  • محمد

نظرات (۸)

به نظر منم خیلی زیباست

پاسخ:
شما خیلی لطف دارین!
  • آرزو ﴿ッ﴾
  •  دیگه از دربی هم رد شدیم که بخوام بگم قرمزش قشنگ‌تره! در نتیجه چه آبیِ زیبایی!
    پاسخ:
    پرسپولیس😍😍😍😍
    :))
    عکساتون بیشتر از اینکه عزیز باشن،خوشمزه ن:دی
    پاسخ:
    :دییی لطف دارین
    من چون پرسپولیسی ام اون قرمزه رو بیشتر دوست دارم :)

    در کل عکسه خیلی خوبه :)
    پاسخ:
    عشقه دیگه پرسپولیس 😍
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • عکس قشنگه واقعا
    پاسخ:
    خیلی ممنون لطف دارین!
    قرمز ززز
    پاسخ:
    😍😍😍😍
    خنکیشو از تو عکس احساس میکنم!!*_*
    دوستمون با این سلیقشون چجوری داره روزگار میگذرونه واقعن؟!-_-

    چقد پرسپولیسی داشتیم اینجا!:))
    پاسخ:
    خیلی دیگه!
    اصولا پرسپولیسیا بیشتر از اونای دیگه ان..
  • خانومِ حدیث :)
  • چقد بی سلیقه بوده!
    پاسخ:
    چقدددر آخه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">