پیشه ام عکاسی‌ست :))

..642

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ

شکار شدم :))

قبلِ هر چیز بگویم که من آنم که شبی

تا لبِ پنجره رفت و به اتاقش برگشت

گرچه استادِ هنر دست به رویش نکشید

بالِ پروانه شد و نرم و مُنقَّش برگشت

من همانم که شبی عشق، به تاراجش برد

همچو حلّاج به خاکسترِ تشویش نشست

در سرش سورهءِ تکویر مُجَسَم میشد

قبلِ هر زلزله ای در خودش آرام شکست

سیلِ غم بود که از گونه ی خشکش می ریخت

و عزادارِ خودش بود که در خود می سوخت

چشم بر وسوسه ها بست، و چیزی نشنید

گفتنی بود ولی باز دهانش را دوخت

آخرین مانده ی دورانِ اگر کشف و شهود

آخرین مصرع خلقت، که به پایان نرسید

اولین نامه ی تاریخ به امضایِ اَلَست

آن که کوشید ولی حیف به انسان نرسید

آنکه تصمیم گرفت آتشِ بَلوا باشد

وسطِ مغلطه در مغلطه تنها باشد

بین چین است و چُنان طرحِ معما باشد

پاسخِ سوره چو شد، آیه ی آیا باشد

آنکه لیچار شنید از همه و هیچ نگفت

دوش و دوشاب به دوش از همگان دست کشید

گله از هیچکسی هیچ نکرد و نبُرید

تا تهِ حادثه ناخن پسِ بن بست کشید..


پ.ن: شاید برنگردم.

اول حلالم کنید، بعد دعام کنید.

سپاسگذارم از معدود دوستانی که تو این مدت که نبودم اومدن اینجا جویای احوالم شدن و من نبودم جوابشونو بدم.


  • محمد

نظرات (۶)

عجب!
عکس باحالی دراومده:)
تو هم حلال کن^_^
پاسخ:
خیلی ممنون ولی من نگرفتم.
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • بازم اگه خودتون نمی‌گفتین تشخیص نمی‌دادم الآن نقش شکارکننده رو دارید یا شکار!
    شعر هم عالی.
    اتفاقا امروز موقع خرید کاکتوس یاد نکاتی که بهم گفته‌بودین افتادم، هرچند چون یهویی بود، زیاد یادم نبود!
    ان‌شاءالله همیشه خوب و سلامت باشید.
    پاسخ:
    خیلی ممنون. یکی از کاکتوسای من خشک شده شما مراقبشون باشین.
  • خانومِ حدیث :)
  • شاید باورتون نشه ولی تصمیم داشتم بیام بپرسم چرا نیستید که دیدم ستارهه روشن شده!
    شعر هم که عالی  :) استاد آذر..
    +برگردیــد؛حتما دعا میکنیم  ^_^
    عکس هم قشنگ شده  :) کلا یهویی ها قشنگ میشن
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون.
    برین؟ 
    حیفه ها...
    ایشالا موفق باشین به هر حال :)

    پاسخ:
    واقعا حیفه:(
    خیلی ممنون
    سلام.حالتون خوبه؟
    چه عجب تشریف اوردید.نیومده هم دارید میرید
    من نفهمیدم چه خبره که...
    شما مارو حلال کنید,نفرمایید
    چشم حتما.محتاجیم به دعا 
    به نظر من بازم بنویسید..به هرحال مختارید
    پاسخ:
    سلام شکر خدا بد نیستم.
    احتمالا تجدید نظر کنم
    سپاس از شما
    حالم گرفته شد :( چرا همه دارن یکی یکی از بیان میرن :/ دقیقا شده مث بلاگفا 
    حیفه واقعا ...کاش دوباره برگردین 
    حتما دعاتون میکنم چشم 
    شمام ما رو  حلال کنید 
    پاسخ:
    به امید خدا ببینم چی میشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">