پیشه ام عکاسی‌ست :))

..640

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ب.ظ

- میشه از این دوتایی که جلومونه عکس نگیری؟

+ تو از کجا می دونی میخوام بگیرم؟

- خب من سوژه هاتو میشناسم ولی محمد خیلی سردمه بیخیال شو.

+ می دونی اگه اینو نگیرم ممکنه شبو نتونم بخوابم؟


پ.ن: هر چقد سعی کردم نتونستم ساده از کنارشون رد شم.

قشنگ معلومه خلوت کردن دارن درد و دل میکنن.

ولی یکیشون نگاه مغرورانه ای داره.

یکیشونم عجیب مظلومه.


دیشب به طور اتفاقی زیر یه پستی تگ شدم عکسی که خودم گرفته بودمو دیدم.

رفتم پیجش دیدم  نوشته:

All photos are taken by me

بعد کلا عکسایی که من گرفتم بود توش..

تازه شماره اینا جهت رزرو هم گذاشته بود :||||

  • محمد

نظرات (۱۲)

  • 💖 miss fatemeh 💖
  • چقدر دزد زیاد شده :|
    ای تف :|

    چقدر نازه عکسه ^__^
    پاسخ:
    خیلی هم پررو...
    خیلی ممنون.
    چه خوبه این عکس :)

     عجب:/ ملت کلا تو فاز کپی کردنن :/
    من جای شما بودم به همون شماره یه عکس خاص رو سفارش میدادم یکم طرف ضایع میشد :دییی

    پاسخ:
    سفارش مثلا اینجوریه زنگ بزنی بیاد برات عکاسی کنه.. مث آتلیه ها..
    کلا دزدی زیاد شده حواست نباشه خودتم میان میبرن چه برسه به بقیه کارات :/

    +عکسه جالبه :)
    پاسخ:
    آره به خدا خیلی متعجب موندم.
    نظر لطف شماس
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • تحلیل جالبی بود از عکس.

    پاسخ:
    بسیار سپاس از لطفتون
    چقدحسِ خوبی گرفتم بااین عکس:))

    +چه دزدِ دزدی :(
    پاسخ:
    خیلی دزد دزدی بود انصافا
    دزدی تو روز روشن://امنیت ادبی هم نداریم...
    پاسخ:
    والا..
    ای جونم چقد بغض داره ماشین آبیه.... :)
    خیلییییییییی خوبه این...میشه نگهش دارم؟! :) (حق سیو و اینا!!)

    چه آدمایی واقعا...آدم دلش میخواد بندازتشون تو دریاچه های فلوریدا که از تو دل و روده تمساحا عکس بگیرن!-_-
    پاسخ:
    بله اصلا قابل شما رو نداره!

    حالا چرا انقد خشن؟:)) به راحتی هم میشه کشتش..
    عجب عکسیییی

    راستی بگم چندوقت پیش هم من توی اینستا عکسهای شمارو دیدم تازه روشون هم نوشته بودن متون عااشقانه :|| 
    پاسخ:
    یه پیجی داشتم چند وقت پیش بیست هزار تایی فالوئر داشت که به دلایلی مجبور شدم پاکش کنم فقط عکسایی میگرفتمو میذاشتم و نوشته بودم برای بسط هنر و عکاسی کپی برداری و استفاده از عکسا آزاده یه سری از عکسا اونجوری پخش شدن، یه مدت هم برای چند تا سایت کار می کردم که اونام تو کار پخش بودن یه سریاش اونجوری پخش شد و این آقای دزد هم اینجوری زده به نامش..
    امضا بزارین رو عکساتون!
    پاسخ:
    به فکرشم..
  • خانومِ حدیث ^_^
  • عکسه چه خووووبه  :))))
    متن هم ^_^
    +آدرس پیجشو بده ریپرتش کنیم  :دی
    پاسخ:
    خیلی ممنون لطف دارین.
    نه آخه میخوام ببینم از کجا می دزده عکسا رو دارم بررسی میکنم..
  • مجتبی مطوری
  • خب یعنی نمیشه مثلا شکایت کرد؟!
    یا مثلا تو گزاشتن عکس ها روش کپی رایت بزن که نتونه به نامش ثبت کنه واقعا تو ایران قوانین کپی رایت یعنی هیچ اصلا رعایت نمیشه متاسفانه!
    عکس خیلی حس خوبی القا میده 
    دمت گرم(:
    پاسخ:
    نه بابا تو ایران سر کشتن یه نفر هم شکایت میکنی ب جایی نمیرسی چه برسه عکس و کپی رایت.
    میخوام بعد این واترمارک بزنم رو عکسا..
    قربونش..
  • مجتبی مطوری
  • راستی پیچ اون دزد رو بده حداقل ریپورتش کنیم شاید پیچش بلاک بشه(:
    پیچ خودت هم لطفا بگو فالو کنیم(:
    پاسخ:
    قربان مرامت..
    در مورد پیج اون تو جواب خانوم حدیث گفتم
    اما پیج خودم فقط ۱۳ تا فالور و فالوینگ داره و اجازه نمیدن بیشترش کنم یعنی یه نفر منتظره آدم اضاف بشه بیاد سوال پیچ من شرمندم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">