پیشه ام عکاسی‌ست :))

..638

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

ااینو دیشب عمه جان فرستاد، انقد خندیدم که دل درد گرفتم..

تا حالا بچگی خودمو ندیده بودم. و گویا این عکس قدیمی ترین عکس موجود از منه و بقیه رو یه عده از خونمون محو کردن :دییی

تازه دلیل این که نیشم انقد بازه رو خودم میدونم اصن اون موقع من خیلی شیطون بودم اصن شیطنت از سر و ریختم میباره.

عکس اصلی بی کیفیت نبود انقد زوم کردم تا 23 نفر رو پنهون کنم اینجوری بی کیفیت شده.

از همون اولشم به ژست های خاص و‌ زاویه های خاص علاقه داشتم گویا همه تمیز و ساکتن تو عکس الا من..

یادش بخیر..

  • محمد

نظرات (۸)

  • 💖 miss fatemeh 💖
  • اصن از وجناتتون پیداست چقدر شر و شیطون بودین!!
    پاسخ:
    واییی آره هاا اوضایی بودم..
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • عجب؛ فکر می‌کردم فقط منم که عکس‌های کمی از بچگیام دارم.
    جالبه که قدیمی‌ترین عکس موجودتونه!

    پاسخ:
    فقط از من کم گرفتم مثلا آبجیام که از من بزرگترن از ۶ ماهگیشونم عکس دارن..
  • مجتبی مطوری
  • فک کنم گودزیلای زمان خودت بودی😂
    پاسخ:
    تقریبا به همچین چیزی.
    :-))

    پاسخ:
    :)))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • منم عکس کم دارم ولی تقریبا از تمام سنین دارم ^_^از25روزگی ب بعد..
    یه پسر دایی دارم عین این عکس شما هی بلدِ ادا در بیاره عکس ما خراب شه  :||  برید از خدا بترسید  :دی
    شیطنت چیز خوبیست کودک درونتونو نذارید بزرگ شه  :)
    پاسخ:
    شیطنت که همیشه هست.
    اکثرا تو کلاسا شورشم در میارم :||
    چقدر شبیه افشینی:))))
    پاسخ:
    افشین شبیه منه.

    بله کاملا از چهرتون  میشه فهمید چه قدر شیطون بودین 

    اما همیشه به شینطنت(چیز خوبیه :) 

    پاسخ:
    خیلی خوبه!
    چقدرم خوب :)
    ممنون از عمه جان که موجبات خنده و شادی شما و همچنین مارو فراهم کرده :)
    در شیطون بودن شما که شکی نیست 
    من جوری شیطنت میکردم که همه میگفتن تو از پسرام بدتری اما الان اروم شدم :/ اما دوس دارم شیطون باشم 
    پاسخ:
    شیطنت جزوی از شخصیت منه!
    کلا باید اینجوری باشه آدم بهش خوش بگذره.
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">