پیشه ام عکاسی‌ست :))

..637

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ

روز انتشار آلبوم انقد حالم بد بود که کلافه شده بودم، آخه می دونی خیلی ماه پیش که ما فهمیدیم قراره همچین آلبومی منتشر بشه  همه چی خوب بود و فکر می کردیم همین وضعیت ثابته برا زندگیمون، اون موقع تصمیم گرفتیم که روز انتشارش با هم بریم از فلان جا این آلبومو بگیریم.

ساعت ۷ شب بود.

یه حسای عجیبی منو سوق دادن که برم آلبومو از همونجا بگیرم، من با یکی دیگه رفته بودم.

عطرشو هر لحظه بیشتر حس می کردم، اتفاقا اونجا دوستاشو دیدم، می دونی یه حسی تمنا می کرد که خودش اینجا نباشه که با دیدنش باز به هم میریزم.. یه حسی هم میگفت کاش ببینم چه شکلی شده و ذره ای از دلتنگیم کم شه!

شده نیم ساعت الاف کردم که شاید بشه دیدش.. اما بی فایده بود..

بعد اینکه آلبومو گرفتیم حرکت کردم سمت ماشین زیر شیشه پاک کن بود یه همچین چیزی..

با یه کاغذ که نوشته بود می دونستم زیر قولت نمیزنی، من از ساعت ۷ صبح منتظرت بودم که اینجا، داشتم نا امید می شدم.

همیشه لحظه های خوبمون با هم ساعت ۷ تموم میشد، آخرین بار هم ساعت ۷ رفت برا همیشه.. ترک ۷ به نام ساعت هفت عجیب به دلم میشینه.

ساعت هفت میری..

تو دلم آشوبه..

میگی بر می گردی..

دروغشم خوبه..

...

خدا جون چرا نمیشه رو حرفت حرف زد آخه؟


  • محمد

نظرات (۵)

خوندن قصه های عاشقانه قشنگه.اما اگه واقعی باشه تلخه

امیدوارم خدا براتون بهترینها رو رقم بزنه
پاسخ:
تلخ...
خیلی ممنون..
  • خانومِ حدیث ^_^
  • :(
    +حتما خدا گزینه ی بهتری روی میزت میذاره  :)) غم مخور
    پاسخ:
    نمیشه بعضی حرفا رو زد ولی شاید گزینه صد برابر بهتری هم از هر لحاظ دارم ولی همیشه یه نگاه آدمو حال به حال میکنه.. همیشه احساس برا یکی به وجد میاد..
    الان مجبورم احساس الکی خرج بدم که خودم عذاب وجدان هم دارم.
    گاهی وقتا خدا از ادم امتحانایی میگیره که ادم کم میاره 
    واقعا هم کم میاره 
    تجربه شده و تجربه این جور دلتنگی ها رو داشتم میتونم حالتون رو درک کنم خیلی تلخه ...
    اما بقول یه دوست چرخ زندگی میچرخه یه روز ما رو له میکنه یه روزم ما رو میکشه بالا ...غصه نخور میچرخه 
    پاسخ:
    همینجوریه!
    اما جریان من یکم متفاوته، ما رو قوانین خدا اجازه نمی داد ادامه بدیم و زندگی کنیم.
    جوابتون به خانوم حدیث حرف دل منه! اما هستن ادمایی که زود یادشون میره و احساستشون به وجد میاد دوباره برای اغیار!
    کاش حال هممون یه روزی خوب شه!
    پاسخ:
    خدا کنه!
    عجیب این حسو می فهمم
    پاسخ:
    ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">