پیشه ام عکاسی‌ست :))

..636

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ب.ظ

یکی از نوستالژیک ترین عکس های گالریم

هر چی تو عکس هست یا نیست یا عوض شده.

دوربین و لپ تاپ عوض شدن. کتاب هم که اصلا با اصول و قواعد من هماهنگ نبود نخوندمش دادمش به یکی..

و اما عوض شدن آدرس وب:

اصلی ترین دلیلی که نمیتونستم عوضش کنم بر میگرده برا یک‌سالی که با اون آدرس پشت کنکور بودم.

واقعا لحظات پر افت و خیزی داشتم‌ و با اینکه اون موقع زیاد حالم خوب نبود ولی الان دلم خیلی تنگه اون حس هاس و در حال حاضر پست هاش هست ولی غیر فعال.

اصلی ترین دلیلی هم که ایجاب می کرد آدرس رو عوض کنم همون بر می گرده به‌زمانی که کنکوری بودم و یک کنکوری دوس داشتنیمو درست کردم، 1221 روز پیش و خب بعدش قبولی تو دانشگاه و سه سال از گذره دانشگاه لازم دونستم تا اسمو عوض کنم دوستان دچار اشتباه نشن.

یک کنکوری نوستالژیک ترین داده ی مجازی برای من خواهد موند، و همیشه برام دوست داشتنی و خاص میمونه.

اولین پست یک کنکوری با لپ تاپ تو تصویر گذاشتم یه جورایی اونم نوستالژی وار هس.

  • محمد

نظرات (۱۰)

  • خانومِ حدیث ^_^
  • عکس جالبیه  :)
    چرخ وب جدیدتون  بچرخـــــه 
    پاسخ:
    خیلی ممنون مرسی..
    ادرس جدید مبارک :)
    منم دومین باره با لپتاپ میام اینجا شاید باورتون نشه ولی نمیبینم!!!! با گوشی خیلی کیفیت داشت
    اسم کتابه چیه دقیقا؟؟


    دو روزه از اسم کنکور هم بدم میاد :/
    پاسخ:
    خیلی ممنون.
    من کلا دیگ با لپ تاپ نمیام یه دو سالی..
    اسم کتاب ترکیب بندی در عکاسی هست.

    این عادیه چون خیلی منتظر کنکور بودین ضمیر ناخودآگاهتون آزرده شده فقط به درس متمرکز باشین حاشیه ها رو بیخیال..
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • کلا هروقت عکس می‌ذارین، باید بگم قشنگه!
    این از این!
    و تغییر آدرس وبتون هم مبارک.
    ان‌شاءالله که اینم خاطره‌انگیز بشه براتون.
    پاسخ:
    شما بطف دارین
    خیلی ممنون ایشالا اینجوری باشه.

    بسلامتی انشاءالله

    پاسخ:
    خیلی ممنون سلامت باشین
    گود^_^
    پاسخ:
    سپاس :))
    آدرس نو مبارک!!^_^

    من 5،6 ماه پیش یه بار کل آرشیوتونو یه جا خوندم! :) .. واس همین کاملا حق میدم که این وب براتون دوس داشتنی و خاص باشه!هم عکسا...هم نوشته ها...همه چی یه حس خوبی داشت!حتی غمگیناش!

    پاسخ:
    آره شاید شنا درک کردین اگه خوندین تازه تو متنم گفتم حدود 200 ، 300 تا پست خاطره انگیز هم غیرفعاله به دلایلی..
    سپاس..
    آدرس نو مبارکه :)

    عکس جالبیه :)

    خب اصولا بعده یه مدت یه سری چیزا عوض میشن اما بازم پر از خاطره ان :)
    پاسخ:
    خیلیی ممنون
    من با یک کنکوری زندگی کردم..
    ادرس عوض کردی؟
    :|
    یهو اومدم تو وبت میگه : همچین سایتی وجود نداره:||
    یه لحظه تو شوک رفتم:))
    پاسخ:
    آره آدرس عوض شده..
    سلام وب خوبی دارین 
    ادرس جدیدتون مبارکه 
    وبتون دنبال میشه دوست داشتید به وبه منم سر بزنید 
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    حتما
    کنکور از دور قشنگه:))
    +تحول نو مبارک✌
    پاسخ:
    اوهوم..
    خیلی ممنون..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">