پیشه ام عکاسی‌ست :))

..627

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ

تنهایی اومد از جلوم رد شد

دستشو کرد تو جیبشو چند ثانیه بعد کلیدشو درآورد و آروم در رو باز کرد و رفت تو، تا وسطای حیاط رفته بود یهو خشکش زد و سریع برگشت و در صندوق نامه رو باز کرد..

قیافشو که دیدم نفسم حبس شد..

یه نفس عمیق کشید و بدون اینکه در صندوق رو ببنده پشت کرد به تمام دنیا و سمت خونش رو پیش گرفت..

سالها منتظر یه نامه بود،

اما انگار فقط همین امروز منتظرش بود...

فقط و فقط امروز..

نگاهش منو نابود کرد.

مطمئن نیستم دلی براش مونده باشه 💔

  • محمد

نظرات (۹)

من که نفهمیدم :| اما امیدوارم روزهای خوبی رو پشت سربگذارید باتوجه به جملات اخر
پاسخ:
نه این جریان اصلا به من ربط نداره..
من داشتم صبح پیاده میرفتم جایی یه خانوم مضطربی اومد رد شد و بقیه داستان که نوشتم..
بیچاره انگار مدت هاست منتظر یه نامه است که امروزم براش پست نکردن..
خیلی داغون شد طفلی.
منم خیلی ناراحت شدم..
بعد ک رفت خونه از صندوق پستیش عکس گرفتم ک یادم بمونع..
لازم به این همه مبسوط نویسی نیستا:))
پاسخ:
مبسوط از چه لحاظ؟
جالب بود چقدر :)
پاسخ:
جالب و غم انگیز 😢
اخییییی دلم سوخت :-\ کاش برسه به دستش
چشم انتظاری خیلی بده که
پاسخ:
خیلی گناه داشت طفلی..
چقدر غم انگیز --__--
پاسخ:
بسیار بسیار..
وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد ،انگار نه از یه شهر دور ،که از همه دنیا میاد"
یاده این آهنگ  افتادم.....
پاسخ:
اوهوم.. بیچاره الان چی میکشه.‌
  • مجتبی مطوری
  • گریم گرفت خدایش وقتی ناراحتم هرچی پست غمگین باشه میاد جلو چشم):
    پاسخ:
    یه حالت رمانتیک بودن داشت من فک میکردم ک اینا فقط تو فیلما و داستاناس..
    واقعا چشم انتظاری خیلی سخته ....
    الهی:(


    ++عکس مثله همیشه عالیه :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون از شما...
    حتی اگه نمیگفتینم..انقد این عکس توش زندگیه که میشه تصور کرد یکی هرروز در صندوقو هزار بار باز میکنه تا نامه ای که منتظرشه و هیچوقت نمیادو بغل کنه!
    چقد خوبه که میشه تو عکساتون نفس کشید :)
    پاسخ:
    خیلی آدمای کمی معنی عناصر رو تو عکسا میفهمن این برای من خیلی خوشحال کنندس که یکی از اون افراد خیلی کم هستین و اینجا حضور دارید.
    خیلی ممنون از شما..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">