پیشه ام عکاسی‌ست :))

..622

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

من گفتم با دو تا آهنگ راضی ام چند سال آهنگ دیگه ای گوش ندم تا شادمهر خان بخونه، خیلی راضی بودم..

اما با آلبوم تجربه کن شادمهر که دیروز منتشر شد واقعا سورپرایز شدم 😍😍😍.. واقعا الان من خوشحالم..

با همه ترک هاش رابطه برقرار میکنم ولی ترک ششمش واقعا محشره `ادامه میدم`

من وظیفه معرفی کردن اثر هنری رو داشتم ولی اگه اینجوری کامل نکنمش در حق هنرمند بی محبتی کردم:

آلبوم تجربه کن از شادمهر بصورت رایگان تو همه سایت ها منتشر شده اما شما هم میتونین مثل من و خیلی از هنر دوستای دیگه از سایت آیتونز با پرداخت مبلغ نا چیزی دانلودش کنین تا از جناب پدر پاپ تشکر کرده باشیم و انگیزه بدیم برای کار های دیگشون.


پ.ن: واقعا بعضیا خیلیی خوبن، یعنی خیلی خوب بلدن آدمو خوشحال کنن، پیرو شکار شدنم که در پست قبلیم دیدین و الان نیست.. بیست و چهار ساعت نشده عکس واقعیش در قاب دوست داشتنی و ماندگار تو سایز بزرگ به دستم رسید از طرف همون شکارچی عزیز.. (همون که عکسی ک گرفته بود گذاشته بودم)


پ.ن2: امروز چند بار اینجوری شد خواستم یه چی بگم طرف های مقابل اون حرفو زدن.. چندین بار..

  • محمد

نظرات (۹)

  • آرزو ﴿ッ﴾
  • من فکر کردم شما عکس گرفته‌بودین !
    بابت معرفی آلبوم هم ممنون ؛ سرِ فرصت می‌خریمَش .
    پاسخ:
    تو بازار ایران نیستش فقط خرید اینترنتی ممکنه!
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • همون اینترنتی منظورم بود ، بیپ‌تونز نداره یعنی ؟
    پاسخ:
    بیپ تونز نه آیتونز داره.
    شادمهر عالیس 
    خیلی هوم عالیس 
    پاسخ:
    هم عقیده ممنون.
  • خانومِ حدیث ^_^
  • منم فکر کردم شما شکار کردی 😂😂
    چه سورپرایزی!
    #شادمهر خیلی خوبه ^____^
    پاسخ:
    سورپرایز بودا 😍😍😍😍
  • ɐɹɐɓol •_•
  • همیشه با اهنگای شادمهر یه حس بد افتاده بجونم
    پاسخ:
    منم دقیقا از همین حسای بدی که همترازمه لذت میبرم از نوع وصف شادمهر..
    چه خوب :)
    امشب میگم دختر داییم دانلود کنه اخه خودم حجم ندارم :)
    پاسخ:
    ایشالا لذت ببرین..
    اوهوم
    طبق معمول ازصِداش لذت میبیریم:)
    پاسخ:
    اوهوم :))
    شادمهر نوستالژیه...خیلیامون باهاش بزرگ شدیم...
    ولی باید اعتراف کنم محبوب ترین آهنگش برا من هنوز ژینائه!! :دی
    یه بوی خاصی میده...بوی عروسک پارچه ای قدیمی...! :)
    "برای عاشقی چون من سکوتی اینچنین آواز مرگه"....


    پاسخ:
    برای من آهنگ ستاره خیلی دوس داشتنیه..
    منم عاشق شادمهرم.. معرکس
    پاسخ:
    اون که حرف نداره.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">