پیشه ام عکاسی‌ست :))

..599

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

امروز امتحان میان ترم داشتم 4 نمره پایان ترم.

شب هم خیلی خیلی دیر خوابیدم یعنی صبح بود خوابیدم.

کلی هم استرس داشتم.

امتحان خیلی خیلی سخت بود کم خونده بودم.

گوشیم رو آلارم 7 و چهل دیقه بود که زورش به خوابم نرسیده بود..

یکی از سال بالایی هام که اتاقش بغل اتاق اتاق ماست اتفاقا همون روز با همون استاد من امتحان داشتن، دیدم با ذوق و شوق بیدارم میکنه..

محمد استاد غیور سرما خورده اس ام اس داده امروز نمیاد.. همه امتحانا کنسل شد.

بگیر راحت بخواب..

این یکی از بهترین حس هایی بود که تو عمرم تجربه کردم.. 

هم خوابیدم

هم امتحان ندادم

هم فرصت دارم امتحانو خیلی خوب بخونم.


  • محمد

نظرات (۱۳)

ووووییییییییییی بهترین خبربود واقعن
خداروشکر:)
پاسخ:
مرسی دوست عزیز لطف دارین..
وااااااااااااااای اگه من بودم از خوشحالی سکته ناقص میزدم =))))
پاسخ:
من کاملشو زدم..
  • خانومِ حدیث ^_^
  • ایولللل اینهمه خوشبختی محاله  :))
    پاسخ:
    واقعا محااااال..
    منم با سه ساعت خواب رفتم 4 نمره میان ترمو به استاد تقدیم کردم:/
    +خوش بحالتون واقعن واقعناااااا
    پاسخ:
    چه بد :(((
    برا من بهتر ازون نمیشد..
    خیلی خوش شانس هستین...
    پاسخ:
    نه بابا این اولین بار بوود
    چقدر عالی 
    پاسخ:
    خیلی عالییی بوود..
    خانومِ حدیث  سلاااااااااااااااااااااااااااااام
    ذوق کردم D:
    پاسخ:
    :دیییی
    در جریا نیستم..
    تازه اسفندی ام هس
    woOW
    P:
    پاسخ:
    فروردینی ام‌:))
    خوشا خوش شانسی!
    پاسخ:
    نه بابا شانس کجا بود..
  • ɐɹɐɓol •_•
  • خدا بده از این شانسا :-))
    پاسخ:
    شانس کجا من کجا.. مطمئنا از شانس یکی دیگه بود که منو هم دامن گیر کرد..
    این شانس دقیقا موقع امتحان زیست برا من اتفاق افتاد معلم روونه بیمارستان شد و ما امتحان ندادیم :)

    لغو شدن امتحان حسه خوبیه 
    پاسخ:
    خدا رو شکر برا شما هم اتفاق افتاده درک میکنین..
    خوش به حالت ^_^
    پاسخ:
    آرههه :دییی
  • مجتبی مطوری
  • مگه داریم مگه میشه😂
    پاسخ:
    باور کردنی ام نیس..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">