پیشه ام عکاسی‌ست :))

..560

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

#خودم پز


دیشب پشت چراغ قرمز بودم، یکی درو باز کرد یه ظرف یک بار مصرف گذاشت و گفت نذریه در رو بست.

منم عجیب گشنه ام بود.

یه جا واستادمو نوش جان کردم خدا قبول کنه.

اومدم خابگاه بچه ها داشتن از گشنگی تلف میشدن.

غذا نوبت من بود چیزی جز ماکارونی نبود که درست کنم.

ساعت دو نصفه شب این ماکارونی آماده شد.

صبح کلاس داشتم بعد کلاس رفتم سلف دانشگاه دیدم ای بابا نهار ماکارونیه، اونم خوردم.

همین الان که دارم مینویسم از گشنگی نا ندارم در حالی که دوستمم شصتاد بار زنگ زده ساعت 6 و نیم تو دانشگاه فوتبال داریم، تو یخچال هم چیزی جز ماکارونی نبود، دارم گرمش میکنم.

؛))

وای چقد ماکارونی.. اَه.

  • محمد

نظرات (۱۴)

ههههه
پاسخ:
:))))
واقعا چقدر ماکارونی !
پاسخ:
واقعا خیلی ماکارونی
والا سه بار ماکارونی پشت سر هم خوردن عادتمه :)))
پاسخ:
مال من چار بار شد :دی
خخخخ
نوش جان...
ولی عکس عالیهههههه
ادم هی دلش ماکرونی می خاد
الان کی جوابگوعه اینهکه من ماکارانی می خام؟:(
پاسخ:
منم دقیقا نیتم همین بود..  :دی
  • مهندس مکانیک خودرو
  • به قول بچه خوابگاهیهای دانشگاه ماعادت میکنی...
    پاسخ:
    داداش من دارم دانشگاهمو تموم میکنم
    عه اشتباه شمردم:/
    ماکارونیزه شدی :))
    پاسخ:
    دارم شبیهش میشم دیگ
    خوووبه :)) ظاهرش هم که خوشمزست
    شصتاد :))))
    پاسخ:
    انصافا تعریف نباشه آشپز ماهری ام..
  • بهار خادمی
  •  من ماکارونی خوراکمه!!!چقدر دم کنی قابلمه ت قشنگه:)))
    پاسخ:
    همه وسیله مسیله های اتاقوم من با سختگیری انتخاب کردم.
    منم خوراکمه ولی انقد خووووووراک نه.
    به نظر که خوشمزه میاد....
  • مهندس مکانیک خودرو
  • انشاالله مقاطع بالاتردردانشگاهی که پذیرفته میشی بااین غذاهاسروکرداری.....
    پاسخ:
    دقیقا پیش بینی کردم.
  • بهار خادمی
  • به به!عجب کدبانوی باسلیقه ای !!یه خورده خیاطی هم یاد بگیری فک کنم یکی پیددا شه بگیرتت کد بانو:)))
    پاسخ:
    خخخخخخ
    به به چه ماکارونی ایی :)

    من ماکارونی زیاد میخورم نه سه وعده پشت سر هم @_@
    پاسخ:
    چهار وعده خانوم چهار وعده
    ایول بابا !!!
    دهنم آب افتاد سر ظهری :|
    پاسخ:
    خدا رو شکر..
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">