پیشه ام عکاسی‌ست :))

کارنامه..

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ق.ظ

آخرین نمره هم ثبت دائمی شد.

واقعا باورش سخته که این کارنامه ی منه..

طول ترم نخوندم و یه ماه و نیم واقعا فشار های سختی رو تحمل کردم تا برسم به اینی که هست.

من نه استیلم نه روحیاتم به خرخونی نمیخوره ولی اصول و قاعده ی موفقیت و رسیدن به هدف یه چیز دیگه میگه.

همیشه سعی کردم بهترین باشم، بهترینا رو انتخاب کنم و بهترین ها رو داشته باشم.

هنوز حسرت رتبه ی کنکورم یادم نرفته چقد حرص خوردم سر اینکه یه درسی رو به اشتباه منفی زدم و رتبم زمین تا آسمان فرق کرد و مسیر زندگیم عوض شد و قول دادم بهترین مسیر رو بسازم برا آیندم.

هنوز قول و قرارم با خودم یادم نرفته:

بورسیه خارج از کشور ترجیحا استرالیا یا ایتالیا یا فرانسه 😂😂😂

منی که هیچ وقت رابطم با دنیای اعداد خوب نبود تونستم تو درس دنیای اعداد یه شاگرد اول تو یه جمع نسبتا نخبه باشم پس میتونم به اهداف بزرگتری هم فکر کنم.

دیگه بسه تعریف از خود خخخخ..

خدا هیچ تلاشی رو بی نسیب نمیکنه من تو کل دوران دبیرستانم تو کارنامم 20 ندیده بودم خخخخخخ..

ولی هدف چه کاری با آدم میکنه..

تو دانشگاه سراسری 20 گرفتن از اساتید نسبتا محترم عقده ای خیلیه هاآاا....


  • محمد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">