پیشه ام عکاسی‌ست :))

..697

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۰۸ ق.ظ
سلام
کلی خوشحال شدم وقتی در بدو ورود به پنل ستاره های روشن چند از قدیمی ها رو دیدم 
و از طرفی به پشتکارشون تو آپ کردن بلاگ غبطه خوردم :))
دوستای قدیمی امیدوارم حالتون خوب باشه و سالم و سلامت در کنار خانواده هاتون روزای خوبی رو سپری کنید!
امیدوارم دور از غم و غصه و رو محور مثبت زندگیتون حرکت کنید، روزای سخت اتفاقای ناخوشایند روحی عاطفی موندگار نیستن و تا درسشو بگیریم خودشون میرن.
چند سال اخیر برای من پر از اتفاقات ریز و درشت و بالا پایین بود و وقتی بهشون فکر میکنم غم و غصه ها فکر و خیال های الکی رو در نقش یه خود زنی عمیق میبینم که مدت ها گرفتارشون شده بودم.
مدت ها بود سر نزده بودم و عمیقا شرمنده ی لطف دوستانی که پیگیر حال و روزگارم شده بودن 
هستم!
چند روز دیگه چک میکنم و به کامنت های احتمالی پاسخ خواهم داد :))
در پناه خداوند مهربان 💙🌹

  • محمد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">