پیشه ام عکاسی‌ست :))

..688

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ


تقریبا مطمئن نیستم که این وبو دیگه کسی میخونه یا نه!

نمیدونم چرا یادم رفته بود وب دارم، و وقتی هم که یادم میومد واقعا حوصلم نمی کشید بیام سر بزنم.


به عوض شدن خودتون میتونین پی ببرین؟

من همین امروز یا همین اواخر فهمیدم چقد اون آدمی که ازش متنفر بودم شدم.

به هیچکس و هیچ رابطه ای نمیتونم نه بگم همزمان با چند نفر که از هیچکدوم هم نمی تونم حس بگیرم!

همش فکر می کنم دارم عقده ای بازی در میارم که جبران مکافات گذشته رو بکنم.


یک کتاب می نویسم و همه سطراش رو با این جمله پر میکنم: عاشق شدین غرورتون رو برا خودتون نگه دارین، فقط همین!


دوربینم که اون گوشه نشسته داره خاک میخوره دیگه برا یه نفر که عاشق عکاسیه این یعنی اوج به هم ریختگی؛ نه؟

اوضای درسی ترم گذشته هم که به شدت اسفناک.


برای بار هزار و چندم تو این وب: خوبی کردن برا کسی که فهمشو نداره حماقت محضه اتفاقی که 4 ساله هر روز هر هفته برام میافته اما باز همونم!


یکم کامنت بدین برمیگردم بخدا :))))

  • محمد

نظرات (۱۱)

  • فــــ . میم
  • تقریبا مطمئن باشید که این وبو هنوز کسایی هستند که بخونند... ایناهاش، من مثلا :)
    عکس ها، مخصوصا اون دو تا اولیه که بارون روی شیشه اند، بی نظیرند. تداعی گر یک دنیا حس آرامش مطلق اند. مرسی واقعا که هنرتون انقدر لطیفه و اون رو با ما به اشتراک می ذارید :)
    و اون احساس های آخر پست... اغلب گذرا اند. امیدوارم برای شما هم گذرا باشند. 


    پاسخ:
    باعث خوشحالیه که میخونین!
    دوران عکاسی من با قطرات بارون روی شیشه شروع شد! یعنی تو این سه چهار سال هم خیلی رو این موضوع رژه رفتم
    سپاس از حضورتون
    روزای قشنگتو خوندم،روزای سختیتو هم همینطور.میتونم بفهمم که‌چی بهت گذشته.مهم نیست چقد به‌آدمی‌که دوس نداشتی بشی نزدیک شدی،مهم اینه هنوز میدونی آدمی که دوس نداری بشی چطوریه،این تورو از بد مطلق شدن دور میکنه

    بنویس...ما مثل همیشه میخونیمت:)
    پاسخ:
    اون آدمی که خودم دوس ندارم بشم رو اکثریت قبولش دارن خیلی هم خوب ازش استقبال میکنن ولی من اصلا فک نمیکردم یه روز ک خودم اینجوری بشم خوبه ها ولی اگه از لحاظ ارزش ها و هنجار ها بسنجیم غیر قابل قبوله.

    واقعا خیلی خوشحالم که میخونید. ممنون
    چه عکاس های قشنگی!
    حیفه دوربینتون خاک بخوره هااا فرصتو از دست ندین:)
    یادم میمونه عاشق شدم غرورم رو برای خودم نگه دارم:))
    پاسخ:
    خیلی ممنون از لطف شما
    واقعا یه مدت بود با دوربینم میخوابیدم و بیدار میشدم. کلا باش زندگی میکردم ولی الان خیلی متفاوت شده اوضا

    حتما یادت بمونه
    عکسا خیلی خوب بودن ^^
    میخونیمت هنوز!
    امیدوارم وضعیتت خوب شه :))!
    پاسخ:
    قابل شما رو نداشتن.
    خیلی ممنون که میخونین هنوز!

    می‌خونیم :) فقط شاید کمی در کامنت‌گذاری تنبل باشیم :دی
    توی یه دوره‌ی بهبود حالا جسمی یا روحی ممکنه اولش حال آدم بدتر شه و علایمش شدیدتر. شاید الآن تو این دوره‌این که فکر می‌کنین دارین جبران مافات گذشته رو می‌کنین! مثلا دلتون داره سعی می‌کنه هر چی تهش مونده یه جایی بروز بده. که بتونه برای آینده صاف باشه! :)
    +می‌دونم در حال امید دادن به دیگران با استدلال‌های من در آوردی‌م گند می‌زنم :|
    پاسخ:
    خیلی ممنون که هنوزم می خونید!
    چرا اتفاقا در این مورد منم با شما هم نظرم در مورد خودم
  • جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
  • اون دو تا عکس های شمعی تون
    محشر بود
    پاسخ:
    خیلی ممنون لطف کردین
    مطمئن باشین که کسی این وبو میخونه!عکاس باشی!
    پاسخ:
    خیلی ممنون. شما لطف دارین من نمیتونم عکاس باشم
    سلام 
    ما از بازماندگان بلاگستانیم , هستیم هنوز 
    و میخونیمتون
    باید بگم منم متوجه تغییر شما شدم :-) !

    پاسخ:
    سلام دوست قدیمی ممنون که هستین!
    شما که از قبل هم بودین بهتر متوجه تغییر میشین فک کنم
  • منِ ناشناس
  • سلام
    من همیشه پستای جدید شما رو میخونم.
    تو اولویت بندی خوندن پستای جدید وبلاگایی که دنبالم میکنم وب شما جزو اولین هاست.
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون که هستین. کلی خوش بحالم شد 😍
  • آسـوکـآ آآ
  • عکسا
    عاااااااااااااالین :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون‌لطف دارین :)
    یه موقع هایی که بشدت احساس نا امیدی میکنم ،به این فک میکنم که این لحظه تو زتدگی اگه همش بد باشه یه خوبیش-شایدم تنها خوبیش- اینه ادمو قوی میکنه واسه چیزای بدتری که ممکنه اتفاق بیفته.
    امیدوارم اوضاع شمام همه جوره روبراه بشه.

    پاسخ:
    دقیقا نکته ی مثبتش همینه که یه سری تجربه های خیلی مفید به دست میاری اما به بهای سنگ شدن خودت.
    مرسی از شما :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">