پیشه ام عکاسی‌ست :))

..670

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ق.ظ

زندگی برای ثابت کردنِ عشق به زمان نیاز ندارد، شاید همین لحظه ای که تو در تردید بسر می بری کسی در گوشه ای دیگر قلبی را که روزی برای تو می تپید،تصاحب کند. زندگی می رود و باید همراهش شوی و بدانی که فرصت به آن هایی داده می شود که برای بدست آوردنِ بهترین های شان تلاش می کنند و می جنگند.


از این آهنگ خوشتون میاد به احتمال زیاد میتونین اینجا رو کلیک کنید و دانلودش کنید

هرجا که باشی تو فکر توام حس میکنم پیش منی
باور قلب من اینه که ما تا آخرش مال همیم
ماه قشنگ شبام مثل یه خوابی برام
لحظه به لحظه ی زندگیمو با تو فقط سر میکنم


نظرات پست قبلی خیلی جالب بود برام، اولین نکته که با خوندن نظرات به ذهنم رسید تعریف دغدغه از نظر دوستان بود، بعضا بعضی از آدما انقد خدا بهشون لطف داره و بی مشکل و خوب زندگی می کنن به امتحانات پایان ترم هم میگن دغدغه ی مشکل زندگی! ولی بیماری اساسی یه عزیز میتونه دغدغه باشه یا یک امتحان؟ شاید اگه یه نفر صبح تا شب با مشکلات عدیده ای سر و کار داشته باشه بعضی از مسئله های پیش و پا افتاده که برای بعضی از آدما مشکل خیلی خیلی بزرگ هست اصلا براش مشکل حساب نیاد!

اونایی که طرفدار این جمله ان که زندگی بدون دغدغه خوب نیس میتونن خدای نکرده مشکل یا بیماریه یکی از عزیزانشون رو تحمل کنن؟

من خودم طرفدار زندگی بی دغدغه ام نه به اون شدت که زندگی از جریان بیافته، ولی اینکه ما بگیم زندگی بی دغدغه معنیش پوچی و تباهی هست کاملا مخالفم، ما زندگی می کنیم مسلمانیم گناه نمیکنیم سختی ها رو به جون میخریم تا زندگی بعد از مردنمون بی دغدغه و آروم باشه! قطعا خدا به ما وعده ی یه جای پوج و تباه رو نمی ده زندگی تو بهشت بی دغدغه است.


یه جور آرومی بی قرارم.

  • محمد

نظرات (۶)

این عکس چقدر حرفها برای گفتن داره ...
من دلم یه زندگی بی دغدغه میخواد بقیه ام میگن ما دنبال دغدغه ایم ته دلشون اینجوری نیس 
مگ میشه کسی از ارامش فراری باشه 
پاسخ:
دقیقا هیشکی از آرامش فراری نیست.
بیماری یه عزیز میشه مشکل,میشه فاجعه:/ من تجربه کردم 
پاسخ:
خب دیگه همین هم یه نوع دغدغه است این اصلا قابل تحمل نیست که بگیم باشه تو زندگیمون تا پوچ نباشه!
رفتم واژه‌یاب و "دغدغه" رو سرچ کردم. نوشته بود: بیم، نگرانی، تشویش خاطر و مخالفِ آرامش. پس کاملا موافقِ زندگی بی‌دغدغه‌ام! لزوما به معنی مشکل نداشتن نیست. بعضی‌ها مشکل دارن، مشکلات بزرگی هم دارن ولی نه تنها آرامش‌ دارن که آرامش بخش دیگرانم هستن، اونقدر که یکی مثل من خجالت می‌کشه بابت غر زدن برای مشکلات کوچکِ اندازه‌ی اپسیلونش!


پاسخ:
خیلی مفید 
بخش دوم رو خودم یه موزد از نزدیک میشناسم و من در نقش شما.
  • فــــ . میم
  • یه جور آرومی بی قرارم 
    این جمله چقدر خوبه... 
    پاسخ:
    این نوع بی قراری آدمو پیر میکنه!
    منم با بدون دغدغه موافقم ؛
    اصن تلاشمون تو زندگی برا از بین بردن مشکلاتمونه که یه جاییش تموم شن دیگه
    ولی خب نمیشه 
    کمترین حد ممکنش حداقل:(

    پاسخ:
    بهترین جواب همین کامنت شماست تلاش میکنیم که مشکلات رو حل کنیم
  • منِ ناشناس
  • آهنگش فوق العاده اس.همین الان هم دارم واسه چندمین بارگوشش میدم.ممنون بابت پیشنهاد اهنگ.
    پاسخ:
    خواهش میکنم/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">