پیشه ام عکاسی‌ست :))

..665

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۳ ق.ظ

سلام.

نماز روتون قبول حق، عیدتون مبارک پیشاپیش.
داشتم دنبال یه نوستالژی می گشتم تو وسیله هام که بتونم لحظاتی باهاش زندگی کنم.

بصورت خیلی اتفاقی یه مموری دیدم بین خرت و پرتام که خیلی آشنا بود، نهایتا آوردم تو لپ تاپ ببینم چی هست توش.
99 درصد مطمئن بودم عکس محتواش. (نمیدونم مموری دوربین دیدین یا نه! اکثرا برا دوربین استفاده میشه ولی کارایی فلش رو هم داره!) توش 60 و 70 تا عکس بود سه چار تا فیلم و آهنگ! (از این عکسا بیشتر استفاده میکنم آینده)
همه عکسا رو به دقت دیدم این عکس خیلی نظرمو جلب کرد به خودش.. از همون لحظه بود که زندگی شروع شد، خیلی زیاد یادم نیست کی گرفتم و کجا ولی یادمه که من گرفتم! البته اگه با دوربین و با تجربه الانم جلو این در دلبر حاضر بشم مطمئنا از این بهتر تر میتونم عمل کنم..

هر کی که ادعا داره مثقالی وجود نداره! 

واقعا چرا اسم خدا انقد غریبه شده تو زندگی این روزامون؟ 

نا خودآگاه به این فکر می کردم که کی شده یه مشکل پیش بیاد برام قبل ناامید شدن از خلق خدا برم سمت خدا؟ اکثرا آدم هایی هستیم که گزینه آخرمون خدا هست هیچ وقت به این فکر نمی کنیم که خدا خواسته که اینجوری شده پس اگه جور دیگه ای بخواد یه جور دیگه میشه! چرا از خود خدا کمک نگیریم؟ با این حال خدا مثل ما قهر نمیکنه همیشه رحمان رحیم بوده هست و خواهد بود.

23 سالگی ام اینو یاد گرفتم که اولین و آخرین دری که همیشه به روت بازه در خونه ی خداست!


امتحانات همچنان سخت و نفس گیرـ.

  • محمد

نظرات (۱)

  • آرزو ﴿ッ﴾
  • هو الأوّل و الآخِر :)
    حسِ زندگی‌تون پایدار!
    عید شما هم مبارک باشه پیشاپیش و طاعات‌تون قبول.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">