پیشه ام عکاسی‌ست :))

..694

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ق.ظ
از دفتر چهل برگ ترسناک بچگیم، سی و نه ورقش برگشت. بدم برگشت. محکم مث سیلی خورد تو صورتم. الان یه ورق مونده فقط در آستانه بیست و چند سالگی. یه مرز باریک شبیه بهشت و جهنمِ کتابا. سیاهی مطلق یعنی دیگه نتونی تشخیص بدی واقعیت رو. که چی دیگه مونده سرت نیومده باشه؟ کجا ایستادی اصلا؟ چی داره تو مغزت می‌گذره؟ این چه فعل و انفعالاتیه که هیچ تعریفی نداره؛ وگرنه که احساس رو هر آدم در به دری هم از مغزش به زبون میاره. سیاهی مطلق نا امیدی به آینده نیست، سیاهی مطلق یعنی اولین بار با تمام وجود طعم حسرت بچشی. حسرت بخوری برای فرصتای از دست رفته. برای آینده‌ای که وجدانت مغزتو مث خوره میخوره بس که بیخ گوشت می‌گه با دستای خودت خرابش کردی، این منم که شکستم و قربانی همه ی آرزو هام شدم.

خیلی دوست دارم برگردم به اون حس و حال که با علاقه میومدم و آپ می کردم، یک محمد پر از حسای خوب و گوناگونه ولی متاسفانه تو شرایط بغرنجی به سر میبرم و اوضا حالا حالا ها قصد خوب شدن نداره.
یک محمد رفیق پنج ساله ی منه، باهاش قد کشیدم و زندگی کردم فاصله شاید ولی جدایی هرگز!

دوستانی که تو کانال جوین نشدن میتونن از طریق کانال تلگرامم به آدرس Graylesss@ پیگیر عکسا باشن، در ضمن باید اضافه کنم اتفاقای خوبی داره تو کانال میافته!
  • محمد

نظرات (۱۲)

دیگه داشتم کم‌کم ناامید میشدم از دیدن ستاره روشن اینجا.. 
امیدوارم هرچه‌ زودتر این دوران رو پشت سر بذاری و روزای خوب از راه برسن :)) 
.
میگم چیزه، میشه برای کانالت یه بات بذاری که اونجا نظرامونو بدیم؟ 
پاسخ:
راهنماییم کنید بذارم.
  • سراسر گنگ
  • باز هم حسی مشابه
    پاسخ:
    ...
  • کنت مونت کریستو
  • بعضی احساسات رو نمیشه گفت؛فقط هستن.
    چطور میشه اوج غم رو با کلمات نشون داد؟این اجحافیه که در حق احساسات انجام میدیم؛با محصور کردنشون در قالب کلمات.
    پاسخ:
    دقیقا
    بعضی حسا هستن که تا پوست و استخونتو میسوزونن اسمی ندارن و قابل تعریف نیستن غم و اندوه و حسرت به هیچ وجه نمی تونن مفهوم این حس ها رو برسونن.
    اگه تو کانال جوین نشدین میتونین جوین شین و پیگیر عکسا باشین 
    Bukeee@
    اینقدر دیر پست گذاشتین که مجبور شدم یه ساعت پست های قبلی رو خوندم که ببینم کی هستین اصلا و من دقیقا به چه دلیل خواننده ی وبلاگ شما شدم! درسته دلیلش یادم نیومد اما فک کنم همچنان خواننده بمونم :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون لطف دارین ⚘
    میتونین از کانال هم دنبال کنید اونجا زود به زود آپ میشه!
    Bukeee@
  • آسـوکـآ آآ
  • چه خوب که ستاره تون روشنه و میشه و میشه باز عکسهای باحالتون رو دید :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون از لطفتون از این به بعد سعی میکنم بیشتر روشنش کنم
    شما هم اگه به کانال جوین نشدین میتونین اونجا روزانه پیگیر عکسا باشین 
    Bukeee@
    چه خوب بازم این ستاره روشن شد :)
    عکسای کانال هم مثه عکسای اینجا حرف ندارن :)
  • قیمت طلای 18 عیار
  • بی نظیره
    عالی بود
  • معماری و دکوراسیون داخلی کارمانی
  • عکاسی هنری بسیار عالی است
    برای نشان دادن دنیا از زاویه ایی دیگر


    معماری و دکوراسیون داخلی کارمانی
    www.karmani.net
    دنبالتون کردم././
    مرسی عالی بود
    زیبا بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">