پیشه ام عکاسی‌ست :))

..TABRIZ

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ق.ظ

ادامه ی مطلب 

سال نوتون مبارک!

امیدوارم سالی توام با آرامش داشته باشین

من هر چی منتظر موندم صدا و سیمای جمهوری اسلامی یه حرکتی بزنه و مثل سایر شهر ها به معرفی تبریز زیباترین و مدرن ترین شهر ایران از نظر سازمان ملل متحد بپردازه که متاسفانه دوباره چهره ی ف اش ی س ت ی خودشو نمایان کرد و این کارو نکرد شایدم من ندیدم و اونی هم که دیدم اصن معرفی تبریز نبود.

الان که همه درحال جنب و جوش ان و به فکر مسافرت تبریز می تونه بهترین گزینه باشه!

من هیچ وقت نمیتونم یه چیزیو اونجور که باید تعریف کنم، تبریز میتونه ایده آل ترین مقصد برا مسافرت تفریحی سیاحتی تجارتی و ..  باشه.

اطمینان میدم شما تشریف ببرین به این شهر سال بعد هم مقصد شما باز تبریز خواهد بود.

از بازار ها و مراکز تجاری درجه یک گرفته، مراکز تفریحی متنوع و متمایز از دیگر شهرهای ایران گرفته تا طبیعت ناب و آب و هوای فوق العاده و زیبایی بافت شهری همه میتونن شما رو شیفته ی این شهر کنن.

عکسایی که در ادامه میبینین بخشیش مربوط به دوربین خودمه و بخشیش هم جمع 
آوری شده.

این نکته  رو عرض کنم که عکسا حتی یه درصد از منظور من از زیبایی این شهرو نمیرسونن ولی دیده بشن خیلی خوبه

ممنون از نگاه زیباتون














  • محمد

نظرات (۷)

:)))چ دل انگیز!
پاسخ:
بسیار دل انگیز تر حتی!
قشنگ بودن عکسا.امیدوارم طلسم سفرهای ما بشکنه و یه‌روز تبریز رو هم از نزدیک ببینم!
عیدتون هم مجددا مبارک!
پاسخ:
امیدوارم تشریف ببرید و لذت ببرین!
سلام
ممنون.شما هم سال خوبی داشته باشید
فکر نمیکردم اینقدر تبریز جذاب باشه!!!لازم شد بریم
پاسخ:
خیلییی جذابه بیش از حد تصور ولی خب مظلوم واقع شده.
اگه امکانش هس دنبالم کنید
پاسخ:
حتما!
غیر از مجموعه عکس ها که مثل همیشه عالی هستن 
این حرکت شما یه حرکت فرهنگی قابل تحسینه :) 
ترغیب شدیم اصلا برای سفر به تبریز 


پاسخ:
خیلی ممنون رسالت من تو این وب معرفی بهترین هاست.
ایشالا جور بشه برین و لذت ببرین.
  • خانومِ حدیث :)
  • به به چه عکسایی  :))
    پاسخ:
    بلی بلی!
    چقد قشنگه تبریززززo_O
    عکس سومیه چقد شبیه رشتِ:)خیابون سنگ فرش شده:)
    پاسخ:
    دقیقا من هر وقت از اینجا رد میشم رشت یادم میافته!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">